ik heb via marktplaats een luiertas van olilly over genomen van iemand, hij is schoon en niet beschadigt. Maar zou ik die op 30 graden uitkunnen wassen? Vind dat toch wat frisser
ik denk dat ik m voor de zekerheid in een kussensloop doe, zodat ie niet beschadigt, zou t maar zonde vinden
het kan waarschijnlijk wel, maar 1 vraagje, zit er geen verharde onderkant bijv in? want dan kan je het beter niet doen, tenzij het kunststof is oid. ik had namelijk een oilily weekend tas en die heb ik in de was gedaan, maar bleek achteraf dat de verharde onderkant dat daar karton in verwerkt zat. dat is nu helaas helemaal slap en stuk. zit binnenin maar het model is er nu uit. zeg niet dat dit bij jou tas er ook in zit, luiertas is wat anders dan een weekendtas natuurlijk, maar even voor de zekerheid. ik heb ook een oilily luiertas en die heb ik al meermalen op 30 graden gewassen. is er nog net zo mooi uitgekomen als dat ie er in ging. wel goed laten drogen van binnen en buiten want anders komt er het weer in.
ik heb er zelf ook 1 je kan hem makkelijk zelfs op 60 graden wassen... Ik wil zelf de kleur heel mooi houden en doe hem daarom op de koude was wassen... en daarna uitgebreid ophangen zodat het goed droof van binenn en buiten... ind e droger zou ik hem niet zelf niet doen.....
Ik was zelfs leren tassen en jassen! Koud met een klein beetje babyshampoo. Inderdaad, haal harde stukken, zoals bodems eruit als dat kan, die trekken snel krom ook al is het geen karton.