Leuke online workout voor beginners

Discussie in 'De lounge' gestart door Leanneke, 26 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leanneke

    Leanneke Actief lid

    2 mrt 2019
    150
    108
    43
    Vrouw
    Om het stramme lijf eens wat vaker in beweging te krijgen ben ik op zoek naar een leuke workout van ongeveer een half uurtje. Liefst voor beginners, en ik hou wel van iets vrolijks op muziek, beetje aerobics achtig of eenvoudige zumba.
    Zeg maar iets hipper dan Nederland in beweging.
    Ik heb al wat rondgezocht op YouTube, maar nog niet echt iets gevonden.
    Iemand die toevallig een linkje heeft naar iets leuks??;)
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Les mills wil ik gaan proberen. Kost na een proefperiode wel geld, maar volgens mij heb je daar heel veel. Heb op YouTube al een paar keer geprobeerd en bevalt wel goed.
     
    Leanneke vindt dit leuk.
  3. Noelle85

    Noelle85 Fanatiek lid

    8 jul 2013
    1.743
    462
    83
    Ik ben na de bevalling van de eerste toen gestart met de video's van Fitnessblender op YouTube. Ze hebben heel veel verschillende verschillende workouts, ook qua tijdsduur en intensiviteit. En ik vond het wel fijn dat het meisje van de video's soms ook even door moest bikkelen, zodat je niet het idee hebt dat je naar een super fitness model aan het kijken bent die alles even hoppa zo zonder moeite doet en jij ondertussen hijgend op de grond ligt :D
     
    Leanneke vindt dit leuk.
  4. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Chloe Ting heeft goede oefeningen

    en dit filmpje vindt k leuk mee te doen, lekker vrolijk :) sowieso vindt ik veel van haar filmpjes wel leuk

     
    Leanneke en Chillin vinden dit leuk.
  5. Manana

    Manana Fanatiek lid

    3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Hasfit beginner (of low impact) workouts op youtube of via hun site hasfit.com

    Ik train al jaren met hasfit en na 2 kinderen veel strakker en gespierder dan ooit met buikspieren :D Ik volg wel hun volledige workoutprogramma's, maar al hun workouts zijn gratis te volgen via youtube en op hun eigen site (daar kun je beter doelgericht zoeken naar een workout)
     
    Leanneke en Chillin vinden dit leuk.
  6. Roos12

    Roos12 Fanatiek lid

    4 jan 2015
    1.719
    803
    113
    Ik ben sinds een paar weken begonnen met de (gratis) Nike app en dat bevalt goed!
    Is aangesloten op mijn Apple Music, dus kies de muziek zelf.
     
    Leanneke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina