Onze oudste dochter (3.5 jaar) heeft nu 5 weken haar oorbelletjes in. Nu willen we met sinterklaas haar mooie oorbelletjes geven. Zouden jullie daarbij willen helpen zoeken? Er zijn zoveel,maar wat past nou bij een meisje van 3.5 jaar? Ik wil wel zilver, al vind ik goud ook mooi, maar vind zilver leuker staan bij meisjes
jeetje joh.... weet waar je aan begint he met dit toppic hahahahhaa ga ff naar juwelier toe en kies wat uit hebben genoeg
hahahahaha, ze heeft er zelf voor gekozen en hebben vooraf alles met haar besproken, maar ze wou zo graag! Je hebt zooooooooooveeeeeeeeeeeel keus en dacht ik vraag eens wat leuk is voor een 3.5 jarige peuter
vond deze ook zo leuk: Ohrstecker Kinderohrringe Schmetterling Pink 925 silber | eBay Kinderohrringe Ohrringe Herz mit pinkem Kristall 925 Silber | eBay Kinderohrringe Marienkäfer rosa, Ohrstecker Silber 925 | eBay
Ik vind lieveheersbeestjes leuk.Zou dan wel voor rode gaan,had ik vroeger zelf ook.Een heel setje met ring,oorbellen en ketting,wat was ik trots haha!!! Glittersteentjes vind ik nog niet zo bovendien verlies je die steentjes snel of je moet met douchen enzo telkens de oorbellen uit doen.
Ja die rode kwam ook als eerste in mij op, maar zag ze zo snel nog niet Maar wat een goede tip over die steentjes, nog geeneens stil bij gestaan. Vind het wel heel erg leuk. Wil ook geen hangertjes, vind ik nog veel te gevaarlijk en voor haar misschien ook onhandig
gevonden http://www.ebay.nl/itm/Ohrstecker-Marienkafer-Kinderohrringe-Silber-925-/310354645345?pt=DE_Mode_Accessoires_Schmuck_Schmuck&hash=item4842941161#ht_2381wt_1037
Vind goud bij meisjes altijd wat euhm ordinair staan ( sorry voor degene die dit wel heeft , bedoel het niet vervelend) ik zou sowieso lichte oorbellen doen! Eigenlijk zou ik de oorbellen die ze nu heeft voorlopig laten zitten ( ze raden vaak een jaar aan) maar vind engeltjes vaak ook leuk met roze steentjes , of inderdaad lieveheers beestjes
Annet, ik dacht het, jij zegt het, hihihi. Maar dat kan ook idd, maar vind ze best kompas, vandaar dat ik op zoek ben naar hele mooie
wij hebben voor onze dochter altijd ringetjes, in vind zelf knopjes persoonlijk niet mooi en vind het ook niet fijn, ik zelf had met knopjes altijd last van het puntje wat nog uitstak, wij hebben voor onze dochter deze alleen dan geen dolfijn maar een klavertje 4 Zilveren kinderoorbellen creool dolfijn wij hebben ook zulke oorbellen maar dan met aan 1 kant een roze zirkoniaatje en aan de andere kant gewoon glad dus aan beide kanten te dragen.
Bekijk bijlage 196630 Ik bedoel deze,vind ze echt leuk voor een klein meisje! Hier ook veel leuke te vinden,vlinders en hartje ook leuk! Zilveren sieraden pagina
Ik zou voorlopig de oorbellen niet gaan vervangen. Wij hebben het bij de oudste gedaan na 6 weken, mijn man had heel lief bedoeld hele schattige oorbellen uitgekozen maar dus niet nikkelvrij.. dus van mij moesten ze 's avonds uit. En toen was het al te laat, dus in een paar uur al gaan ontsteken. En uiteindelijk mocht ik in dat oor haar oorbelletje niet meer terugdoen. Een dag later was het gaatje dicht! En ook bij een buurmeisje hetzelfde verhaal. Bij de jongste (ook 3,5 en ook zij wilde het zelf) moesten de zweerknopjes uit ivm een operatie. We hebben er moeite voor moeten doen, maar ik ben blij dat we de knopjes er 's middags terug in hebben kunnen krijgen. En nu mogen ze niet meer uit voorlopig.
Ik zou voor een paar mooie witgouden stekertjes gaan. Zo heb je de look van Zilver en het goede van Goud . Zilver wordt snel lelijk en persoonlijk vind ik het er goedkoop uitzien.
mijn dochter heeft altijd gewoon mooie kleine gouden ringetjes ( met een dolfijntje in het midden) in.. om meerdere redenen heb ik voor goud gekozen! ik zou zeker bij een klein kind geen ''nep'' in doen,dus zeker geen goedkope belletjes van 2 euro ofzo, en of goud of nikkelvrij. ik kan zelf alleen maar goud verdragen, als ik andere dingen in doe gaat het meteen ontsteken, als ik zilver in heb dan word me huid helemaal zwart! dus wilde ik met mijn dochter ook het zekere voor het onzekere nemen. en ik persoonlijk ben helemaal voor goud.. en knopjes vind ik zelf ook niet prettig,altijd dat gezeur dat je haren achter de achterknopjes blijven hangen enz misschien wel een tip. als je ze gaat verwisselen,gebruik wat babyolie, en ook de dagen erna doe 2 of 3 x per dag even een druppeltje erop. dit werkt echt super tegen ontsteking,en helpt voor de genezing..
Wat een goede tips allemaal! Dank jullie wel. Ik heb zo'n flesje anti sept die kan dan toch ook gebruikt worden? En zilver 925, is toch altijd nikkelvrij? Zou echt geen neppe kopen voor haar, ten eerste kan ik er zelf niet tegen en vind het ook niet kunnen.
Deze kwam ik ook tegen maar is deze ringetje niet te groot? Charmant Sieraden - Sieraden, kettingen, armbanden, bedels, zwangerschapskettingen, kindersieraden, mama sieraden
Ik zou de tip van Ikkelies10 gebruiken. Ga voor witgoud. Ik kan ook niet tegen zilver en zo. Na een paar seconden beginnen mn oren pijnlijk en helemaal rood. Stel je voor dat je meisje dat ook heeft. Dan ben je de pineut. Succes met je zoektocht.
Deze vind ik wel schattig Maar tis natuurlijk een kwestie van smaak.. en jeetje wat is er veel keuze!! De lieveheersbeestjes ken ik ook van vroeger
En als ze er nu geen goud in heeft en kan daar goed tegen dan hoeft er nu toch ook geen goud in? Zou dan gewoon voor goede kwaliteit zilver gaan hoor.
die flesjes anti sept zou ik nooit gebruiken,en heb ik ook nooit gedaan, dit is ontzettend aggresief spul en het prikt verschrikkelijk. ze adviseren het ook niet meer om te gebruiken.. wij gebruiken altijd babyolie ( tips van vroeger) en het werkt super! heel natuurlijk en heel zacht voor de huid..