leuke opmerkingen broertje/zusjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tasha, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Mijn dochter van 3 mocht van de verloskundige op het knopje drukken van de doptone en zo naar het hartje luisteren.
    Thuis vertelde ze dit: "ik mocht op het knopje drukken en toen kwam de trein eraan!"

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik op bezoek bij oom en tante. Kat trappelt met nageltjes uit op mijn buik en ik zeg 'He joh, je prikt gaatjes in m'n buik.' Nichtje (4) in paniek: 'Neeee, dan komt de baby eruit!'

Dochter (1,5) praat nog niet zoveel, maar pakje laatst de slofjes voor de baby van tafel, zette ze op mijn buik en zei 'baby!'. Zo lief!

3. tulip

tulip Niet meer actief

whaha, kom niet meer bij hier. Leuke opmerkingen allemaal.

4. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    geweldig!!!
    toen ik zwanger was van de 2 wilde mijn oudste dochtertje maar 1 ding een zusje.. Ik vertelde haar dat we dat niet wisten en dat ze ook een broertje kon krijgen... Dat vond ze helemaal niks. Als ze een broertje kreeg dan gooide ze hem in de vuilnisbak want die wilde ze echt niet! Gelukkig hebben we niks weg hoeven gooien en kreeg ze een zusje.
    nu ben ik zwanger van de 3e en vroeg ik de twee meiden en wat denken jullie wat zal het zijn... mijn oudste zou nu een broertje wel leuk vinden maar de jongste wil toch echt een zusje, Dus ik zeg: maar lieverd mama heeft al 2 mooie meisjes dan is een broertje toch ook heel leuk. Kijk ze me aan en zegt ze maar mam jongens hebben een piemeltje. Ik ja lieverd dat hebben jongens. De volgende dag komt ze naar me toe mama als toch een broertje is dan moet hij wel voor Ajax zijn hoor anders mag hij hier niet wonen. Mijn jongste dochter is helemaal gek van voetbal en Ajax.

waar kinderen van 4 zich allemaal wel niet druk om maken :)

Deel Deze Pagina