Leuk he, als ze dat doen. Verwacht je helemaal niet van een stoere puber. Onze dochter heeft er ook een handje van om 'hai' te zeggen tegen jongens van een jaar of 20. Ik moet zeggen dat ze er allemaal erg leuk op reageren! Beetje flauw..
Dat ze heeeeele mooie grote ogen heeft!! En mensen blijven daar dan opmerkingen over maken .. En dat het zo'n vrolijk lief meisje is. En dat haar vrolijkheid aanstekelijk werkt.. En ze zeggen altijd: Mag ik haar meenemen? Ze is gewoon zo vrolijk en makkelijk..
wat een wijsheid... maar uh.. if you can't beat them.. join them. If you won't join them... keep clear!
Wij krijgen onderhand iedere dag te horen dat hij zulke mooie ogen heeft en dat we later de meiden van de stoep af moeten slaan, omdat het zo'n lekker ding is!! dan groei je echt wel!! haha
Daar hebben we het toch ook niet over? Is toch leuk als anderen je kind lief/leuk/mooi vinden? Daar hoef je niet meteen onzeker voor te zijn... Verder geweldig om te lezen wat een leuke opmerkingen!! Idd, dan groei je als moeder
Achja, er zijn altijd meiden die moeten zo nodig zeggen dat andere zo onzeker zijn en hun zelf helemaaaaaal niet.. Daar gaat het idd niet over toch? VERMOEIEND!!!!
- Wat een helder en wakker kindje! - Wat een grote ogen - Wat is ze sterk (kon met 2 1/2 maand op de bank al van rug naar buik rollen) Trotse mama! Net als jullie
hier een paar - Wat een lekkertje! - Wow, wat een lange wimpers (geen idee van wie hij dat heeft) - Mooie ogen (van die lekkere grote grijs/blauwe ogen) - Die hebben jullie goed in mekaar gezet (blijft de mooiste) - Wat een pretbek! Kan nog wel even doorgaan
De leukste opmerking die ik heb gehad was op het cb dat ze er niet meer aan af kon zien dat ze 3 weken te vroeg geboren was zo alert was ze al. Verder krijg ik ook vaak te horen dat ze zo vrolijk en goedlachs is en dat is ze meestal ook.
in het begin hoorden we vaak dat ze er zo tevreden uitzag. dat vond ik wel een compliment (ze was ook heel tevreden) ik wist nooit hoe mensen dat dan zagen, tot ik een paar weken geleden op kraambezoek was en zei ook: ze ziet er heel tevreden uit, nu snap ik wat mensen bedoelden gister op de fiets kwamen we een mevrouw tegen en die keek gelijk heel lief naar leah en zei tegen mij: wat een schatje vond ik ook erg leuk. veel mensen vinden haar ook een vrolijk kind.
oh ik heb er ook een paar -wat een rustig en braaf kindje! -wat een mooie blauwe grote ogen! -wat een mooie krullen! *trots*
Leuk dit topic Wat wij over Thirza altijd horen: * Wat een mooie haren heeft ze! (Rood en krullend Zijn we erg wijs mee). * Wat kijkt ze wijs uit haar ogen! * Wat een vrolijk kind, (zit vaak achter elkaar door te babbelen in de wandelwagen/buggy). * Wat een lekkere kletskous, (om dezelfde reden uiteraard ). Van de CB-arts: * Wat een pret-oogjes nog, na al die ellende, (kiss-syndroom, KMA, eczeem, steeds oorontsteking). (Was overigens ook een opsteker naar ons toe, want er kwam achteraan: Dat hebben jullie dan toch erg goed gedaan, dat ze nog zo'n vrolijk kind is. )
Leuk topic. Over Kyra zeggen ze altijd: -Wat een mooi kindje -Wat een vrolijk meisje -Wat een heerlijk poppie
Ik krijg heel vaak te horen dat ze zulke mooie grote blauwe ogen hebben...kan ze alleen maar gelijk geven ! Verder dat hij zo sterk is en mijn dochtertje een lekkere kletskous. En dat ze zich goed en lief gedragen (zijn geen sloompies hoor, integendeel). Ik had inderdaad ook eens dat ik in de supermarkt stond en zo'n groepje jongens van een jaar of 18, beetje stoere types, ik dacht al toen ik vlak bij ze wat moest pakken 'nu zullen we het krijgen', maar nee hoor, ze begonnen te kletsen en over haar wang te kriebelen , helemaal geweldig, dát vind ik nog veel stoerder.
Ik heb al alles gehoord. In het begin vond ik dat heel leuk, maar nu loopt het echt uit de hand. Overal waar ik kom, word ik door enorm veel mensen gestopt die Ziva willen zien en haar beginnen aanraken enzo. Ik ga heel eerlijk zeggen dat ik er stilaan gek van word. Gisteren wezen shopping in Antwerpen en ik kon gewoon niet doordoen omdat iedereen haar moest zien. En dan willen ze een praatje slaan met mij. Nee, voor mij hoeft het even niet meer al die 'Wauw, ben zelf mooie moeder, maar zij is de mooiste van allemaal!' 'Wat een prachtige ogen.' 'Ze is wel heel jong om te stappen. Leuk, hé!'
* Wij horen altijd dat onze dochter hele mooie ogen heeft met een bijzondere kleur (kan de kleur ook niet uitleggen.... groen, grijs, bruin of zo ) * Wat een vrolijke meid (ze lacht echt constant)
vrolijk, schatje, mooi meisje, en laatst onwijs lief, kwam een meisje van een jaar of 6 naar ons toe: hallo meneer en mevrouw, wat zijn jullie gelukkig met 2 van die mooie kindjes
Ik vond zelf een hele leuke opmerking toen we in een restaurant zaten en na 3 gangen nog lekker aan de koffie zaten en luca ook lekker vrolijk aan tafel zat en gezellig was. Kwam er een mevrouw langs die stopte en zei: ik moet het toch even zeggen wat een lief kindje hebben jullie en wat zit hij braaf en gezellig aan tafel, goed hoor! Toen was ik wel erg trots. Het is toch erg fijn dat mijn kereltje zo gezellig mee uit eten kan!