Leuke opmerkingen tijdens de zwangerschap!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luun, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik vind ze ook allebei leuk! Heerlijk om even te kunnen klagen als je je ergert aan de standaard opmerkingen of de opmerkingen die ronduit niet door de beugel kunnen, maar ook echt supermooi om al die mooie momenten te lezen!

Hier nog een paar leuke opmerkingen/momenten:

- mijn moeder toen ze hoorde dat ze oma werd, ze kreeg de glimlach niet meer van haar gezicht en heeft de echofoto aan iedereen laten zien!
    - een paar dagen geleden een lief berichtje van mijn ouders over hoe trots ze wel niet op me waren en dat ze zo blij zijn dat ik gelukkig ben met mijn lief en ons kleintje, en dat ze niet kunnen wachten tot de kleine geboren is
    - Toen ik mijn oppaskindje vertelde dat ik een baby in mijn buik had zei ze: laat eens zien! Haha vond ik ook heel schattig
    - Mijn vriend die al de hele dag loopt te zingen dat hij officieel vader is omdat hij vandaag het kindje heeft erkend :D En elke keer de glunderende en trotse blik in zijn ogen als hij naar mij en mijn buik kijkt, dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde :D

2. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Wat een leuk topic.
    Ik hoorde pas een verhaal over iemand die met geestelijk gehandicapte kinderen werkt. Ze had verteld dat ze in verwachting was, en toen vroeg ze aan een jongen wat hij dacht dat het zou worden. Die jongen dacht even na en zei toen: "Ik denk een hondje."
    Zo grappig!

3. fafa

fafa Niet meer actief

TS: ben het met je eens hoor... ik vind ook dat sommige mensen in het ergernissen-topic zich ergeren aan -volgens mij- hele normale vragen! (en daar zit ik me dan af en toe ook weer lekker aan te ergeren, hahaha)

Tuurlijk hoor je 1000x dezelfde standaard vragen... maar dat weten die mensen toch niet? Die bedoelen het alleen maar goed.

Ik kan vaak alleen maar om lachen om rare opmerkingen van mensen. Zoals een vriendin van me die eerst riep: "je gaat toch wel nog mee naar lowlands he?" en zich toen pas realiseerde dat ze me moest feliciteren :D En ze was ook echt oprecht blij voor me hoor, maar dat was het eerste wat door dr hoofd schoot... Had ik me ook aan kunnen ergeren, maar vond het alleen maar lief, eigenlijk :D

4. fafa

fafa Niet meer actief

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik vind het wel lief dat bijna iedereen gelijk roept 'ooooh wat zie je er goed uit!'

Sta je dan met je worsten vingers en je wallen omdat je al een week niet geslapen hebt hahaha

En wat ik leuk vind, is dat van mensen van wie je het echt niet verwacht, dat juist zij steeds vragen hoe het gaat, of alles okee is, of ze iets kunnen doen, etc etc
    Dat neemt dan een beetje het stekende weg van het niets horen van mensen van wie je het wel verwacht :) Sommige mensen zijn gewoon ineens heel lief, anders dan normaal, als je begrijpt wat ik bedoel :)

6. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Ik vind beide topics (ergenissen én deze) erg leuk.

Wat ik leuk vond:

Mijn vader is huisarts en hele hele dorp (ik woon er nu zelf niet meer) weet dat hij opa gaat worden. Als ik met m'n moeder door het dorp loop, word ik gefeliciteerd door onbekenden (patienten van mn vader)! Superleuk zo'n trotse opa.

7. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    gisteren nog in de zaak een klant die zei dat ik echt super mooi zwanger was :D kon de MAN wel zoenen ik had echt een ik voel me een lelijke walrus dag...

leuk topic trouwens

8. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    mijn vader was aan het werk toen we wouden vertellen dat we zwanger waren, dus belde hem op en had 2x gezegt hoi opa :p en hij begreep het maar niet toen heb ik maar gezegt je word opa, toen viel het kwartje nog niet echt, hij feliciteerde ons wel. daarna zijn we naar huis gegaan en haarde ik later van m'n moeder dat hij meteen van die briefjes bij zich had voor babykamers enz :p waha dat vond ik wel erg schattig

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind het wel fijn dat iedereen zegt dat alleen mijn buik en borsten zwanger zijn en dat ik voor de rest amper ben aangekomen.
    Dat is best egostrelend. :p

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    leuke opmerking!
    wat ben je mooi zwanger :D was erg leuk om te horen

11. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O ja dat vind ik ook altijd wel leuk om te horen :D

Bij mij zei een keer een echt hele knappe jongen: Zow he jij bent een knappe zwangere vrouw je man mag wel erg trots zijn op jou:D:D:D

Ik was btw 35 weken zwanger toen!:cool:

12. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.886
    400
    83
    Leukste opmerking was van een meisje op mijn werk 6 jaar. (werk op de nso)

We zaten te eten in de vakantie en het was vreselijk druk aan tafel kinderen wilde nog een boterham enzo. Dus ik zeg even wachten ik eet even mijn broodje op en dan smeer ik weer voor jullie.

Kijkt ze me aan en zegt "jaaaaa......... want jij moet goed eten want dan kan het babietje ook eten. Want jij hebt een slangetje in je buik en dan gaat het eten naar de baby. En als jij nu niet eet dan bederft het babietje":D

13. giraf

giraf Niet meer actief

Ah, wat lief!

Ik vertelde aan de dochter van vrienden van ons (5 jaar) dat we een baby kregen... Wijst ze naar mijn buik, zegt ze "baby even uithalen? ikke sien?"

14. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zal dit onderwerp weer even terug in de schijnwerpers zetten! :p
    Ik weet er best veel volgensmij die ik op kan noemen.

- Gewoon vreemde mensen in het algemeen waar ik mee aan de praat raak die me dan geluk wensen en zeggen wat leuk en vragen hoever ik ben enzo.

- Toen iemand me een keer zijn nieuwe speakers wou showen en toen zei ohneej! dat kan niet, dan krijg je een abortus.. van die bas.
    Pff, ik kwam niet meer bij.. :D

- Mijn vriend die altijd voor de grap zegt in gesprekken "ik ben de vader van je kind he" pff.. lol

- Nou ik ben benieuwd wanneer het paaskuikentje geboren word hoor. ( ben 24 april uitgerekend)

- Ik heb alleen de naam nog geheim gehouden dus het is altijd "En hoe gaat het met buikje?"

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Mijn schoonmoeders reactie toen ze het gedichtje over oma worden las (om het zo te vertellen): nee nee, is het echt? Nee dit kan niet...Laurise ja is dit echt?

En de leukste blijft: wowww wat ben jij onwijs mooi zwanger, wat een mooie buik, wat straal je!

16. Mandybaby

Mandybaby Lid

2 dec 2010
    75
    0
    0
    - Van mijn vertrouwenspersoon op mijn werk, die door het dolle heen was!
    - Van mijn vader toen hij hoorde dat we een dochtertje verwachten...
    - Van mijn eerste vriendje (van de basisschool) die helemaal blij stuiterde 'mama Mandy... mama Mandy... wauuuw!!!'

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik krijg vaak te horen dat ik straal en dat ik een mooi bol buikje heb! :D (ik moet ook zeggen dat ik super trots op mn buikje ben, dus mss loop ik er wel na)

Verder vind ik heel lief hoe vrienden reageren, ik ben de eerste in onze vriendengroep die zwanger is!

Deel Deze Pagina