LEUKE opmerkingen van vreemden over je baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora1983, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier flirt mijn zoon altijd met iedereen maar vrouwen met blond lang haar heeft echt zijn voorkeur.

Gister stond ik in de buurtsuper kleine was niet mee, kassière: waar is de kleine man?
    Ik: Tja ik ben een keer alleen.
    Zij: Nee dat kan niet! Hij flirt altijd zo leuk met mij!

Verder vaak te horen gekregen dat hij zo ontzettend mooi is, waarop mijn man en ik altijd zeggen: Ja hij is mooi gelukt :p

2. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hier eens een gekke ervaring met een wildvreemde vrouw, serieus ik had haar nog nooit gezien.....
    (wij woonden toen nog in een dorp waar vriendlief al zijn hele leven woonde....)

Goh wat een lekker ventje, hij lijkt echt op zijn vader!
    (Ik dacht echt: euhh en wie ben jij dan???)

Hahah was erg vreemd :D maar ja ons kent ons hè ;)

3. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Hoor elke keer dat ze zo een blij baby is en klopt ze lacht altijd tegen iedereen zelfs als wij even rondje lopen lacht ze naar mensen die achter ons lopen. :p

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Vandaag de opmerking dat hij al zo lekker brabbelt en echt contact maakt. Hij is inderdaad lekker sociaal en was heerlijk aan het kletsen tegen de cassiere.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Als ik bij familie kom, begroeten ze altijd volop mijn dochtertje. En dan zeg ik nog wel eens: ook hallo? Krijg ik regelmatig terug: ohw, was jij er ook wel? Nee... ze is hier zelf heen gereden!?! :p
    Mijn dochter wint het dus dik van mij!! ;)
    Iedereen noemt haar een charmeur, ze kijkt met grote ogen naar iedereen en als ze contact maakt, lacht ze. Vind ik zelf ook erg leuk om te zien, iedereen reageert zo schattig op haar!

En waar ik nog steeds om moet glimlachen is de vraag van een kennis: is het een jongentje of een KINDJE? Ik: Een kindje! Hij: Doe niet zo flauw, wat is het? (Het was nog niet duidelijk genoeg met haar roze muts met haar (meisjesachtige!) naam erop...)

6. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Kleindochter van een buurvrouw; Ik heb ook een pop!

En hier ook opmerkingen over zijn rood/blonde haartjes en blauwe kijkers.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dit is toch geen tweeling zeker?

8. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier eentje die naar iedereen lacht en zwaait en met iedereen kletst haha. Vaak heb ik dan al aanspraak van wat een vrolijk meisje, wat een gelukkig meisje, je mag trots op haar zijn etc.
    En over dr uiterlijk wat een mooi meisje, wat een mooie lange wimpers, mooie ogen etc hihi

9. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Onze gastouder vroeg na de eerste maand oppassen of ze eigenlijk wel eens huilt.. eehm nee.. ze is eigenlijk altijd vrolijk, behalve als ze honger heeft.

Verder zorgt ze zelf wel voor aanspraak in winkels. Als iemand haar niet ziet gaat ze net zolang 'ej' roepen tot ze kijken en dan breeduit lachen. Bijna niemand lacht dan niet terug en de meesten komen wel even met haar kletsen. Doel bereikt!

10. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Hier vooral toen hij net geboren was. Namelijk een enorme berg haar en krullen! Iedereen in het ziekenhuis en in de kraamweek zei er iets van: Ooh wat een bos haar, en die krullen!!

En dan keken ze ons aan (beide stijl haar) ;)
    Tja uhh vroeger hadden we beiden wel als kind krullen! Haha, ik heb dat toen wel een stuk of 200x moeten uitleggen.

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    :D Die is goed!:D

12. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Wat een kleine charmeur ;).

Zoontje zat lekker in zijn buggy te sjansen met een andere peuter (meisje) en diens moeder. Knipperen met zijn ogen, lachen en lief kijken :$..... krijgen ze daar les in bij de kinderopvang :(.

Was wel lachen, maar hoe leren ze zulke dingen ;)? Was hem gisteren aan het verschonen, lag hij heel speels met zijn oogjes te doen.

13. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ik heb weleens voorgesteld haar maar gewoon in haar eentje op de trein te zetten, het maakt toch niet uit of we meekomen of niet.. ;)

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier bij de oudste ook, en die reageert nu vaak terug met: "Mijn haren ZIJN NIET MOOI!" :D Ze is het af en toe compleet zat, de ziel ;)
    (Maar haar haren zijn prachtig! :)).

Bij de jongste krijg ik altijd te horen dat ze zulke prachtige ogen heeft en vinden mensen haar altijd uberschattig, al duimend bij mij in de doek :)
    Ze loopt ook al heel veel zelf, en dat trekt ook een hoop bekijks, want ze is maar een tenger ding en oogt daardoor vrij klein. Mensen zijn dus altijd verbaasd als ze haar zien lopen :)
    En ze zwaait naar iedereen, dus mensen voelen zich altijd vreselijk vereerd :)

15. MamaMilan

MamaMilan Lid

20 feb 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uuhh mijn zoontje krijgt vaak complimentjes over zijn krulletjes, zijn grote donkere kijkers en dat hij zo snel is.
    Hij is 10 maanden oud maar loopt al bijna
    Hihi

Hijs half aziatisch en hald afrikaans

16. Krullie88

Krullie88 Actief lid

19 feb 2012
    150
    0
    0
    Eerste wat mensen zeggen: 'Wat een mooie ogen!!!'

Ze heeft echt van die grote, sprekende grijze ogen. Om verliefd op te worden..
    En dat terwijl mijn vriend en ik allebei bruine ogen hebben! (Stamt af van haar grootouders)

17. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Hier vooral opmerkingen tegen de spruit 1 die voorop zit en vervolgens "hee er zit er nog eentje" tegen spruit 2...
    (Duowagen P&T)
    Moet ik altijd erg om lachen :D

18. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36

Leuk zeg een dochtertje met rode haren . Als mijn zoontje ooit een zusje mag krijgen , hoop ik stiekem dat ze ook rode haren heeft , bij een broertje ook trouwens maar het lijkt me ook bijzonder om ooit in me leven rode haren te mogen vlechten :D .
    Het wordt inderdaad steeds bijzonderder ja !
    Is jou dochter van 24-11 ? Mooie datum , haha .

19. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Dankjewel :) . Vind het ook niet echt lastig hoor , ben er stiekem ook wel trots op . Vooral met zo een opmerking zou ik je geen lastige voorbijganger vinden :p .

Hij heeft ook wel echt knalrood haar !

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,1 KB
      Weergaven:
      10
  20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    De kleur op de vorige foto is zijn gewone kleur en dit is zijn kleur bij supermarkt licht .

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      54,4 KB
      Weergaven:
      10

Deel Deze Pagina