LEUKE opmerkingen van vreemden over je baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora1983, 20 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Jou dochter heeft natuurlijk een leeftijd waarop ze de aandacht een opmerkingen maar al te goed snapt . Snap haar reactie dus ergens ook wel , ze zal stiekem vast wel weten hoe mooi haar haartjes wel niet zijn :D

Duimend is een draagdoek maakt ook wel heel erg schattig hihi . En inderdaad als ze zo klein zijn en al lopen dat ziet er ook heel lief uit . Mijn zoontje loopt nu aan een handje maar is al een flinke knul , dat ziet er soms juist wel weer grappig uit als er zo een kleintje los naast loopt (meestal zelfs ouder dan hem maar lijken jonger ) en hij loopt nog aan een handje en niet los :p .

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die kleur heeft onze oudste idd ook, Lisanne :)
    Levert een hoop bekijks op, (zeker omdat wij beiden zelf niet rood zijn ;)).

3. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk jongetje!!!!!

Terwijl ze met dr roze muts met dr naam dr op in dr roze maxi cosi zit met dr roze dekentje.

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
  5. nono

nono Niet meer actief

Ow ja!! 'Is het een jongetje of meisje' en inderdaad ook met zoveel dingen roze.. Ehhh, lol.

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    over haar oogjes en haar bos met haar :D

en vaak ook dat ze er goed uit ziet..ze heeft lekker wat spek om haar benen..

7. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Wij hadden toevallig van t weekend een familiedag en nu kom ik uit een familie met (waaronder ik zelf) niet allemaal moeders mooiste. Ze komen 1 voor 1 naar me toe dat t zo'n mooi kind is. Waarop ik dan heel trots zeg dat ik hem ook wel goed gelukt vind hahaha.

Deel Deze Pagina