Leuke opmerkingen

Discussie in 'De lounge' gestart door Kat1981, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Milou vindt de laptop heel interessant. En we kijken nu vaker filmpjes en liedjes voor haar op de laptop. Zegt ze plotseling: mama noe wel ich kretsen (vertaling van limburgs naar nederlands: mama nu wil ik krabben) ze bedoelde scrollen!!

Papa moet al 3 weken naar de fysiotherapeut. En nu moeten de poppen van Milou ook naar de "vieze tepeteut"

Milou en ik moesten weg. Voordat we weggingen, zei ik: ik ga me even verzorgen en dan kunnen we gaan. Waarop zij zei: waarom?? Nou ik antwoord dus: omdat ik toch niet ongewassen en met mijn haren niet gekamt naar opa en oma kan gaan?? En nou komt het: Nee klopt mama, doe maar gauw je ziet niet uit!!

En bedankt dan! Fijn zo'n dochter

2. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    hahahaha geweldige opmerkingen van kinderen. Ik heb zelf geen voorbeelden want mijn dochtertje praat nog niet, helaas :D

3. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Tijn heeft net een broertje gekregen en is dus erg into de babies.

Hij zag vanmiddag dus een babyboot en een mamaboot ;)
    En zijn broertje drinkt uit mama's borstels:(

4. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Hahaha, vind het heerlijk hoe kinderen dingen kunnen zeggen, alleen kan ik ze altijd zo moeilijk onthouden. Ik moet het echt gelijk opschrijven maar dat lukt dus niet altijd !!

Van mijn zoontje kan ik er wel eentje vertellen. Hij is gek op zijn WII, playstation, DS en onze pc. Nu was ik dat een keertje zat en zei toen; jongen je gaat maar eens spelen met iets wat niet op stroom gaat.
    Heel droog volgde er toen ; Nou dan ga ik op mijn DS want die is opgeladen !! Tja daar sta je dan met je mond vol tanden.....

Groetjes Monique

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zelf nog geen verhalen, maar wel een van toen ik klein was.

Mijn moeder nam me mee naar de dokter, omdat ik mijn arm niet kon gebruiken. De dokter vroeg aan me hoe dat kwam. Toen vertelde ik dat ik van de pond af was gevallen.

De dokter begreep me niet, dacht dat ik van de veerpont was afgevallen.

In werkelijkheid was ik van de weegschaal gevallen (maar mijn moeder zei altijd: 'zo, weer een pond erbij'. ) :D

6. MissT

MissT Niet meer actief

Haha geweldig.
    Een vriendin van mij heeft een klein zoontje. Ik vertelde hem dat ik een babytje in mijn buik had;

Ik; Kijk lieverd, ik heb een baby in mijn buik..
    Kindje; Huh, wanneer heb jij die dan opgegeten??

:D:D:D

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Toen ik klein was ging ik samen met mijn moeder een keer boodschappen doen. In de supermarkt kwamen we een man tegen zonder benen.
    Ik keek hem aan en vroeg aan mijn moeder 'mama waarom heeft die meneer geen schoenen aan?'
    Die meneer moest er vreselijk om lachen..

8. mama1

mama1 Actief lid

18 aug 2008
    189
    0
    0
    Gisteren was ik m'n meisje aan het verschonen en ze liet een harde scheet. Begint ze keihard te lachen en roept '' oooh mama, is een poepboertje! Hoe komt ze er op, haha!

9. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ging vorige week m'n dochter ophalen bij de gastouder, was ook een meisje van ruim 3, die kijkt naar m'n buik en zegt, wat een dikke buik heb jij, zit daar een baby in? Ik zeg ja, daar zit een baby in. Ze kijkt me aan en kijkt naar mn gastouder en zegt: Ada (zo heeft de gastouder), als de baby uit de voorste billen is geboren (met gebaren met beide armen beneden alsof ze d;r broek uittrekt ;)) gaan we dan kijken bij de baby? Haha, Ada en ik keken elkaar aan en schaterden het uit...
    voorste billen... hoe komt ze dr op!

10. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ik heb nog een broertje van 7... toen hij 3 was kwam hij bij me moeder met de vraag: "wanneer ga ik dood?"
    dus mijn moeder: dat duurt nog heeeeeeeel lang, pas als je heeeeel oud bent"

volgende dag staat er bij de kassa een oud vrouwtje aan te schuiven, roept mijn broertje door de winkel: "Kijk mama! die is pas oud!! die gaat morgen dood denk ik!!!"

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    :$ :D

Deel Deze Pagina