Quinny wandelwagens vaag scheef?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door liefsvanmama, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Het valt mij op, is dit toeval?
    Ik heb geen advies nodig hoor, want wij hebben al een fijne wandelwagen.
    Maar ik ken mensen die een Quinny hebben. Nu ligt het derde kindje er in, en ik vind dat hij 'doorgezakt' is. Bij de voeten hangt de reiswieg lager dan bij het hoofdje. Nu heb ik dat al vaker gezien, ook bij andere Quinny's.
    Is dit toeval? Of klopt dit inderdaad?

Was gewoon nieuwsgierig.... ;)

2. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Is bij heel veel wagens. Ik heb mijn Mutsy 5 maanden in gebruik en na 3 maanden ging hij al hangen. Dochter heeft er geen last van maar hey ziet er niet uit.

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij hebben een quinny mood en ik zag dat ook ineens, ik heb toen de klanten service gebeld en zei vertelde dat we de reiswieg konden verstellen en zo rechter of schuiner kon zetten. Wat het prettigst voor jou en je kindje is. Ik heb hem dus aangedraaid en nu is hij recht:p.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Volgens mij hoort dit. Zowel ik, mn moeder als mn 2 zusjes hebben een quinny en daarbij hangt de bak wat scheef. Wij hebben oudere quinny s.

5. liefsvanmama

Ik heb een mutsy, maar bij mij is dat niet hoor. Ik zie het (misschien valt me dat op) alleen bij Quinny. Ik heb wel eens gezien dat daardoor het babytje naar beneden zakte in de reiswieg en dus met opgetrokken knietjes onder in de reiswieg lag.

6. Winterpret

23 okt 2013
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Volgens mij hoort dit zo. Mijn bugaboo heeft het ook. Dacht dat dat bewust was voor als ze net gedronken hebben, hoofdje ligt dan iets hoger dan de beentjes.

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dan was dit gewoon een kapotte quinny;) want bij onze wagen is dat echt niet zo..
    Kids bleven en blijven keurig op hun plekkje liggen.
    Hier rijd er ook 1 met een quinny met scheve bak. Een erg scheve bak maar dat komt omdat ze af en toe haar peuter op de bak laat zitten omdat hij niet meer wilde lopen. Die had ook zo'n stoeltje op de bak geklemt. Tja, daar kunnen die wagens niet tegen. Bijna geen enkele wagen trouwens.

8. liefsvanmama

Tja dat lijkt me er inderdaad niet erg goed voor! :p
    Het is niet 1 Quinny hoor, heb het misschien al wel tien keer gezien, maar alleen bij een Quinny. Fijn dat de jouwe gewoon goed is.

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik herken het ook niet

10. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik herken het toch ook wel van Mutsy (4-rider / urban rider) hoor.
    Heb er twee, beiden tweede/derde-hands. Mijn 4-rider is prima, maar de urban rider die bij mijn moeder staat is ook wat doorgezakt (was ook maar 35 euro). Merk je niks van met het zitje erin, maar met de wandelwagenbak ook wat scheef! Niet heel hinderlijk, maar viel me inderdaad ook op.

Waarschijnlijk hangt het inderdaad van de belasting af. Of een kind van 10 kg in je wagenbak (hefboomwerking: verder van het middelpunt), of een kind van 20 kg in de zitting, zal het frame denk ik beiden niet zo leuk vinden.

11. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Wij hadden dat ook en hebben een nieuwe gekregen die het niet had.

Deel Deze Pagina