Ik ben op zoek naar een beetje leuke originele tas voor als mijn zoontje naar school gaat. Niet eentje waarvan er 4 op de kapstok hangen,maar gewoon een beetje een andere. Ik heb al heel wat gegoogled. Ik kom dan op tassen met naam (opzich ook wel leuk) of op tassen van 50 euro (vind ik vrij prijzig) of vooral op hele leuke betaalbare meiden tassen.. maar voor jongens zit er niet veel bij! Heeft iemand een tip? Misschien een leuke website of winkel waar ik dit zou kunnen vinden? Bedankt alvast!
Ik heb deze voor mijn zoontje, vind hem wel leuk en hij is de enige met die tas. Ming Face Funky klein - Rugtassen - Dames - Winkels en Prijzen
Dit zijn leuke! Voor mijn zoon heb ik voor de pzs de skiphop Bij lunchtas besteld! Rugzakken en tassen | PSikhouvanjou Rugzakken - Kidsbag Rugtasjes voor Meisjes
Ik zou de meest simpele tas kiezen die je kunt vinden. In een stoffenwinkel kun je strijkapplicaties kopen, die strijk je zo vast. Dan heb je pas echt een originele tas!
Ik heb een mini postmenbag van de hema, zwart met grijze sterren en een rood biesje. We hebben hem nog leuker gemaakt met hippe buttons (met naam)
Rick heeft een rugzakje van de hema wit met donkerblauw en zwart geruit. Niemand in zijn klas heeft hem. Ik vond hem wel stoer en hij was niet duur (en er stond geen cars op...)
Ruben heeft een rugzakje van Samsonite, een Samsomini. Kostte iets van 20, hij koos voor de krokodil. Er zijn nog andere dieren verkrijgbaar