Hi dames, Ik ben 4/5 weken zwanger van mijn tweede kindje. Mijn eerste is 1 jaar en krijgt nog borstvoeding. Nou heeft hij sinds gisteren diarree en 3/4x per dag heel waterig. Ik weet dat melk verandert tijdens zwangerschap, maar kan dit de reden zijn dat hij diarree heeft? Anderen die ervaring hiermee hebben?
Nee, het lijkt me buikgriep of griep. Dat heerst nogal. Of anders misschien tanden. Niet van de borstvoeding in ieder geval.
Wat goed dat je nog voed. ik heb 3kinderen nog gevoed tot na de bevalling van de volgende. Lijkt me niet dat diarree daar van komt.Smaak kan wat anders worden en later kan het wat teruglopen om vervolgens tegen het einde van de zwangerschap weer meer te worden. succes
Ook hier denk ik dat het niet waarschijnlijk is, mijn dochter heeft tot halverwege mijn zwangerschap gedronken (en daarna weer begonnen, ben nu ze 3,5 is aan het afbouwen) en nooit een directe correlatie gezien. Succes met de combi, maar durf ook een grens aan te geven als het even niet meer goed voelt!
Gefeliciteerd!! Ik ben bijna 30 weken zwanger en voed zoon van 2 jaar al die tijd nog. Hij blijft stug door drinken. Heb wel het idee dat de productie ineens ook weer wat op gang komt nu. Hij drinkt nog 2x, soms 1x en bij ziek zijn (is hij vaak) naar behoefte. Mijn middelste stopte abrupt bij +/- 6 weken zwangerschap. Had nog volop melk, maar hij vond het niet lekker meer. Hij was 8 maanden. Jongste was 'al' 1,5 jaar toen ik zwanger bleek. Diarree zou niet van de (eventueel) veranderde borstvoeding moeten komen. Het kan wel dat je minder melk krijgt en het anders gaat smaken, maar zoals geschreven zou ik ook eerder denken dat hij een virusje te pakken heeft o.i.d. . Dan extra fijn dat je hem kunt voeden!