wij krijgen een nieuwe badkamer ivm een hele grote lekkage daar en hu is hij deze week klaar en nu wil ik wat ideen opdoen qua decoratie en aankleding dussss show je badkamerrrrrrrr (en ben ook wel een beetje nieuwsgierig hoe het er bij andere uitziet)
Bekijk bijlage 175185 Sorry, kon het niet laten. In onze eigen badkamer hebben we niet veel decoratie. Alleen twee potten in de vensterbank met nepplanten van Ikea erin. En nog een neproos op het schapje boven de wc. Verder niks bijzonders.
volgens mij kan dat er nog best goed uitzien als het schoongemaakt wordt. wel even in quarantaine als je der in bent geweest
hahahaha Jel, Ik dacht eerst: dat is een foto van hoe je badkamer er voor een verbouwing uitzag ofzo... Maar vraag me wel af wat voor types in zo'n badkamer leven...Gatver wat een ranzige badkamer is dat.
Mooi zeg. Apart ook, zo'n vierkante wc. Zit dat niet irritant? Ik hou ook echt van de kleur grijs. Mooi gedaan met die tegeltjes.
Haha, nee hoor wc zit qua zitting niet anders dan een ronde wc! We wilden alles vierkant hebben dus ook de wc haha