Mijn zoon heeft binnenkort z'n eerste 'echte' kinderfeest bij een vriendje. wat voor soort cadeautje is leuk om te geven en welk bedrag geven jullie gemiddeld uit bij zoiets?
5 tot 8 euro eigenlijk vraag ik altijd aan ouder en kind of er nog wensen zijn... jongetjes willen hier graag legopakketjes LEGO Creator racewagen 31055 - rood | Intertoys zoiets bijvoorbeeld of playmobil verder kleine dingetjes; scheetzak dino in ei (of andere dino's ) soms; jongenskleurboek (hangt een beetje van het kind af)
meestal vraag ik mijn dochter wat zij leuk zou vinden om te geven, en of ze weet wat het betreffende kind bijvoorbeeld graag speelt op school. En ik check haar vriendenboekje of het kindje er wat bij heeft staan als hobby of favoriete film oid. Dan kom ik er meestal wel uit Ik zit dan meestal tussen de 7,50 en 10,- voor een cadeautje
Ik koop eigenlijk altijd 'gewoon' iets van max 15 euro, maar ik zie nu dat ik vrij hoog zit dan..? Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Ik vraag meestal aan de moeder of ze ideeen heeft of aan mijn zoontje wat dat vriendje leuk vindt. Als daar geen ideeen uitkomen ga ik meestal voor iets van strijkkralen, blopens, of gipsgieten, dat soort dingen.
Wow! Nou, hier is het bij kinderfeestjes van klasgenootjes / vriendjes 5,00. Doet iedereen. Heel fijn! Dat kan zijn geld, cadeaubon en soms wordt er 1 groter cadeau geregeld dat ze dan samen geven. Vind ik ook wel genoeg, hoor. Haha! Al die verjaardagen en feestjes... Bij neefjes en nichtjes doen we 20,00 en bij kindjes vriendengroep doen we 7,50. Wordt er meestal samen gedaan en groter cadeau gegeven.
Hier zetten bijna alle kinderen een box bij de plaatselijke speelgoedwinkel. Daarin zitten cadeautjes die de kinderen zelf hebben uitgekozen, dus dan zit je altijd goed. Anders zou ik het zelf navragen bij de ouders, als ik het echt niet weet. Ik geef tussen de 6 en 8 uit voor een kinderfeestje; voor haar hartsvriendinnen geef ik wel meer uit.
Ha wat grappig zo'n box met cadeautjes! Nog nooit van gehoord. Ik vind 15,- ook best veel idd EdN! Zoiets geef ik trouwens vaak wel uit als we naar kinderen van vrienden/familie gaan. Maar dat mag iedereen natuurlijk zelf weten Dank voor de tips dames!
Ik doe meestal tussen de 8 en 10 euro. Wat het is, verschilt. Heel vaak iets te knutselen en soms iets voor het buitenspelen.