hallo meiden, ik heb de laatste 2 weken echt de hele dag door zo`n drukkend gevoel op mijn blaas. continu het gevoel dat ik moet plassen en als ik dan na het toilet ben geweest, dan komt er echt een mini plasje. je zou dan denken dat het drukkende gevoel dan over is, maar zo irritant het blijft gewoon. soms ben ik zelfs een beetje bang dat het mijn vliezen zijn en dat die op knappen zijn, maar dat kan niet toch?? bij mijn dochtertje had ik dit niet, maar zij lag vanaf het begin in stuit misschien dat dit uitmaakt. wie herkent dit nog meer? groetjes joyce
ik lees even mee, ik heb hier namelijk ook last van... blaasontsteking is het niet, HA en gyn hebben daar al naar gekeken,, infectie is het ook niet, ook naar gekeken... heel vervelend allemaal.. kan zijn dat het een beginnende blaasontsteking is, gewoon voor de zekerheid urine inleveren bij de HA, als je daar te lang mee wacht, kan het een nierbekontsteking worden, hier gaan ze bij mij op controleren a.s. vrijdag.. succes meid, ik blijf het even volgen..
hier nog een die er last van heeft, heb ongeveer 4 week geleden ook al mn urine ingeleverd maar dat was schoon.. ik denk dat het er gewoon mee temaken heeft hoe de beeb ligt.. bij mij is het ook de ene dag erger dan de andere, en soms als ze gaat bewegen moet ik ineens heeeel nodig.. dus denk dat t vrij normaal is..
Het schijnt er mee te maken te hebben dat je waarschijnlijk niet goed je blaas leegt. (heb ik vernomen via zwangerschapsgym obv ceasartherapie). Het beste kan je op het toilet proberen als je geplast hebt om je bekken te kantelen zodat je blaas net iets kan kantelen waardoor het laatste restje ook nog uitgeplast kan worden. Hopelijk werkt dit voor je.
Ik heb er ook last van. Bleek green blaasontsteking infectie. Waarschijnlijk de baby die er op duwt. Inderdaad ook blaas goed legen.
bedankt allemaal, zal eens even flink mijn best doen op de wc, hopelijk werkt het!! vooral als je in de stad loopt is het echt een drama!!!
Ik heb hier ook last van, en de VK zegt dat als het geen blaasontsteking is kan het ook je banden zijn.