Hallo Allemaal, Ik heb op vakantieveilingen een weekendje weg gekocht naar oostappengroep parelstrand. Dit is in een bungalowtent en ik kan er zelf jammer genoeg niet naartoe vanwege mijn honden. Is er iemand die interesse heeft. Ik heb het nog niet betaald maar heb er 5 euro op geboden. We zullen er samen wel uitkomen wat betreft het betalen. De bijkomende kosten moeten op het park voldoen worden. Het kan dat ik die 9 euro betaal. Dit is het bod plus de administratiekosten aan vakantieveilingen. Ik hoor het hier wel als er iemand interesse heeft. Wat wordt er geveild? Weekend (vrij - ma) op Vakantiepark Parelstrand In een 4- tot 6-persoons bungalowtent (6e bed te plaatsen in de woonkamer) Data Aankomst: vrijdag 27 juli 2012 vanaf 15:00 uur (uiterlijk 20:00 uur) Vertrek: maandag 30 juli 2012 2011 voor 10:00 uur Deze lastminute veiling is uitsluitend te betalen met iDeal of creditcard. Exclusief Verplicht 0,95 toeristenbelasting p.p.p.n. 2,55 milieuheffing p.n. 48,- servicekosten 8,75 lakenpakket p.p. Deze kosten betaal je op het park 4,- administratiekosten VakantieVeilingen.nl Let op: als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden arrangement in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag. Het winnende bod geeft recht op het arrangement voor het genoemde aantal personen. De enige extra kosten staan onder het kopje Exclusief. Alle genoemde bedragen in de veiling zijn inclusief BTW.