Heerlijk zo'n dag! Feel Good Day!

Discussie in 'De lounge' gestart door MLkids, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLkids

MLkids Niet meer actief

Het begon eigenlijk gisteren al, mijn man kwam thuis met een bos bloemen en een lekker luchtje! Nee hij had zeker niets goed te maken! Overigens krijg ik iedere week wel bloemen van hem (van de super maar dat maakt ze er niet minder mooi op!)

Vandaag heeft hij de klusjesman uitgehangen met zijn twee linkerhanden maar heeft het mooi wel voor elkaar om op de inbouw spotjes dimmers te zetten!

Ook kwam mijn man thuis met supergave fotolijstjes voor de schoolfoto's van de meiden! Inmiddels hangen ze aan de muur en ben ik helemaal happy!

Ik ben zeer goed geslaagd voor winterschoenen van de meiden en heb zelf ook nog eens een nieuwe lading make-up gescoord (toegegeven, het was wel nodig want het was allemaal vrijwel op).

Het enige nadeel aan vandaag is dat ik knallende koppijn heb en mijn jongste dochter graag achter het behang geplakt wilt worden!

Hebben jullie ook weleens zo'n FEEL GOOD DAY?

2. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ja die ken ik. Heerlijk van die dagen dat alles even goed op zijn plek valt. Jammer dat vandaag de dingen dan weer wat minder zijn. Maar goed dat je dat gister niet wist:p

3. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Lekker toch!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heerlijk zo'n dag, geniet daarvan! Enne gefeliciteerd met je zwangerschap :)

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Geweldig! Ik vond vandaag zomaar 20 euro op straat!

Dat maakt een mooie dag nog een beetje mooier..

6. Female

Female Niet meer actief

Heerlijk, geniet ervan!! (Was wel gisteren, maar mss vandaag weer zo'n dag :))

Deel Deze Pagina