Hoi, Eerder postte ik al omtrent de naam voor ons te verwachten meisje. We hebben enorm moeite met bedenken van een naam, echt niet te doen! Maar we zijn nu (denken we ) tot iets gekomen: Mijn eerste voorkeur: Saar, (Sara Maria, Maria naar mijn moeder), maar komt de naam niet heel veel voor? Dadelijk met 4 Saars in de klas en is dit nog wel done als je wat ouder bent? Mijn idee: dan maakt ze er Sara van? Zijn eerste voorkeur: Isabelle, dat zegt zijn gevoel, maar ik wil liever een korte naam...Isabelle wordt al gauw Isa, en daar zijn er alleen in deze straat al 3 van. Optie drie: Robyn, maar we twijfelen omdat dit wellicht veel verwarring kan geven daar Robin nu eenmaal vaak aan een jongen doet denken en we niet willen dat ze haar halve leven moet uitleggen dat ze een meisje is. Wie wil me haar mening geven en kan aangeven waarom het een of het ander?. Alledrie verschrikkelijk mag ook gezegd hoor . Alvast bedankt voor julie hulp!!
Saar. Leuk en stoer. Robyn, als ik dat lees spreek ik het in gedachten altijd uit als Robijn, als je daar voor kiest zou ik het toch als Robin schrijven. Maar idd jongen/meisje verwarring is niet leuk. Isabelle, mwah. Zo standaard. Ik stem voor Saar!
Saar vind ik echt niet leuk. Zou dan zelf al voor Sara kiezen of mooier nog: Zara. Isa: leuk maar met zoveel in de straat is het niet origineel meer nee. Robyn, vind het zeker wel kunnen voor een meisje, maar nee niet mn voorkeur.
Persoonlijk vind ik Saar echt niets.. Wel stoer, maar ook wat zeurderigs hebben ofzo. Sarah of Zara vind ik heeeel veel leuker. Kan je hem zelf afkorten tot Saar en is het voor de rest van de mensen Sara. Vind dat zelf altijd leuk Isabelle vind ik mooi, maar inderdaad heel veel voorkomend (hier tenminste wel). Robyn/Robin, heb ik altijd een stoere naam gevonden voor een meisje en weer niet zo leuk gevonden voor een jongetje. Bij schrijven met y zou ik wel twijfelen wat het is Robin/Robijn.. Ik zou zelf Sarah op 1 hebben, Robyn op 2 en Isabelle op 3
Saar vind ik helemaal niks, Sara leuker. Isabelle, mooi maar wel populair net Isa.Robyn lees ik als Robijn maar mischien wel net wat vrouwelijker geschreven. Ik ga voor Robyn, het is een unisex naam dus ik zou me er niet druk om maken dat ze zich moet verbeteren.
Mijn nicht heet ook Isabelle, wij noemen haar echter altijd Belle .. Wat dan ook weer een mooie betekenis heeft vind ik zelf .. Robin vind ik ook een leuke/stoere naam lekker van deze tijd !
Ik vind saar niet mooi. Sarah wel en dan zelf afkorten naar saar. Robyn vind ik een hele mooie naam. Stoer en vrouwelijk en komt niet al te veel voor. Isabelle vind ik wel mooi maar net iets te tuttig maar wel leuker dan saar. 1 robyn 2 sarah 3 isabelle afgekort naar isa 4 saar Succes
Oooh...herkenbaar. Zoooo moeilijk namen Hier staat Sarah op het lijstje. Saar vind ik leuk als afkorting, niet als naam. Te oudbollig. Toch begin ik wel over Sarah te twijfelen. Omdat je met je 50ste verjaardag altijd 'Sarah' viert. Om die reden ben ik niet overtuigd. Plus het feit dat ook Sarah/Zara/ Sara erg populair is. Isabelle is niet mijn smaak. Robin vind ik wel stoer maar te mannelijk. Lastig he! Hoop dat jullie er uit komen. Wij nog niet
Zoveel mensen, zoveel meningen Ik vind het alledrie erg mooie namen. Ik heb in twee jaar bij drie kdv's gewerkt en op geen een zat een Saar. Dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Ik zou de naam kiezen die jullie het mooiste vinden en als er dan een ander kindje met die naam in haar klas zit, dan is dat maar zo.
Saar vind ik 10x niks. Robin vind om geweldig! Het is dag mijn vriend dat niets vind...maar anders. Isabelle vind ik ook mooi!
Robyn! Stoer met de y. Ik ken jongens als Robin en Meiden met owel i en y. Voor mij is het dus echt een stoere meidennaam Saar, wel leuk maar niet wauw Isa(belle) vind ik echt vreselijk, lang en zoetsappig, nee
Isabelle! Het is idd misschien wat lang dan kun je ook nog Isabel doen. Zelf vind ik Isa ook heel mooi maar als er al heel veel van zijn snap ik dat je dat liever niet wilt. Maar als dat de naam is zou ik het wel doen, dan maar 3 Isa's in de straat! Robin is idd verwarrend met jongen en meisjes. En Saar is niet mijn smaak. Succes!
Saar met stip op nummer 1, hele mooie naam! Isabelle vind ik persoonlijk te lang, vind Isa leuker maar dat hoor je zo vaak. Robyn/Robin vind ik niet mooi, Robine daarentegen vind ik wel erg leuk. Succes, ik weet hoe moeilijk het is om DE naam te kiezen!
Gewoon kiezen wat jullie mooi vinden, ik heb een kleuterklas en dit schooljaar veel dubbele namen: Sophie en sofie 2x joep En 2x saar Vorig jaar had ik 3x sam! Toch maakt dat voor de kinderen zelf weinig uit, tenminste op deze leeftijd... mijn eigen naam komt ook veel voor, ken zelf 4 anderen met mijn naam, en er zat ook altijd n meisje in mn klas die zo heette. heb het nooit als "last" ervaren