Wie kan ik hier blij mee maken

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by minon, Oct 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minon

minon Niet meer actief

#1 minon, Oct 31, 2012
    Last edited by a moderator: Oct 31, 2012
    Heb een tijdje terug de volgende kleertjes op marktplaats gezet maar geen reactie. Maak er graag iemand blij mee die het niet breed heeft tegen vergoeding van de verzendkosten. Heb inmiddels nog meer liggen wat ik erbij kan doen maar dus geen foto van. Zijn allemaal kleertjes in prima staat en niet/nauwelijks gedragen dus niet verwassen ofzo.
    Marktplaats.nl - Advertenties van A. van Ginkel uit Leerdam
    Verder niet lullig bedoelt maar met niet breed bedoel ik ook echt niet breed. Niet dat ik er perse geld voor wil hebben maar zou het voor mezelf jammer vinden als zo iemand het graag wil hebben of kan gebruiken er niet blij mee kan maken.

Edit
    Ehm weet niet of dit het juiste topic is maar heb em opnieuw geplaatst in Tweedehands-Te koop aangeboden. Als hij verkeerd staat mag dit topic weg.

2. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Wat lief dat je dit op deze manier aanbiedt. Ik hoop dat je er iemand die het niet breed heeft blij mee kan maken!
    Wij hebben het iets breder en verwachten een jongetje :)

3. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Lief van je! Hoop dat ze op een juiste plek komen!

4. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Lief van je ;) topic verplaatst.

5. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

Zijn er anders ook veel die hier geen gebruik van kunnen maken (voedselbank) omdat deze te ver weg is of uit schaamte.. Vind het zo juist een goed initiatief!

Thnx voor het aanbieden.

Share This Page