We weten serieus niet wat we ons dochter moeten geven. Voor sint en kerst heeft ze gehad Loopauto Babypop kiekeboe Zoefzoef dieren+ boomhut. Kom maar op met de ideeen hihi
Ik weet niet of je van sieraden houd,maar wij hebben onze dochter toen ze 1 werd al een mooie mama en dochter armband gegeven met swarovski steentjes. Nu is ze bijna 3 en ze draagt hem dagelijks. Ook wij hebben nu alweer geen idee wat we haar moeten geven met haar aankomende verjaardag Succes!
Onze dochter wordt zondag 2 Hier krijgt ze van ons & grootouders : Zandbak, loopfiets, nieuwe 'volwassenere' eetstoel. Wat hier momenteel nog populair is : Duplo, boekjes, poppen, keukentje
Duplo, keukentje en toebehoren. Spelletje, puzzels, glijbaan, rijgkralen Waar houd ze van hihi Ik heb toen ook dingen op 'de groei' gevraagd
kinderwagen/buggy loopfiets keukentje hier op dit moment een hit ze is ook bijna 2 : theeservies en duplo en de auto's van dr broer
Keukentje, uit te breiden met heel veel dingen, oa serviesje Poppenaccessoires (bedje, badje, buggy, etc) Duplo Playmobil 123 Puzzels
Ik zou voor buitenspeelgoed gaan: loopfietsje, stepje met drie wielen, driewieler fietsje, zandbak, glijbaantje, speelhuisje... daar heeft ze de hele zomer plezier van
Heb toevallig net mn lijstje op lijstje.nl afgemaakt - van ons een keukentje - Jouéco doolhoofpuzzel - duplo getallentrein - stoepkrijt - raamstiften - k3 microfoon - aantal dingen van Play Doh, zoals ijscowagen en taart- en koekjesbakkerij - Woezel en Pip vloerpuzzel - Woezel en Pip dikke kleurpotloden - Goula houten hengelspel - Jumbo playlab Ik leer cijfers - SES Ik leer vormen - Jumbo playlab Kleurentorentjes - Knappe Koppen bordspel - Nijntje Wat hoort erbij. We hebben al heel veel van Duplo, Toet Toet en Zoef Zoef, dus dat expres er niett op. En loopfiets heeft ze al.
Hier is sinds zijn 2de verjaardag het keukentje favoriet. Verder Duplo en zijn little Tikes schildpad zandbak met letter zandvormen en houten puzzels
Mijn zoontje krijgt een Wobbel. Daarnaast staan op zijn lijstje voor eventuele verjaardagsgasten: Waytoplay autobaan (van rubber) Spulletjes van Grimms Duplo Spulletjes voor in zijn keukentje
Keukentje + accesoires Loopfiets Wagen/bedje voor de pop Kippenhok van zoef zoef (leuke aanvulling op de boomhut) Wobbel Schommel (als je een tuin hebt)
Hier heeft ze rond haar 2e jaar oa dit gekregen(sinterklaas/kerst/verjaardag) Puzzels (6/9/12/16 stukjes) Foam puzzel Keukenschort muts enz Glijbaan voor buiten Haba pop Poppenbuggy Poppen bed Poppen eetstoel Badset voor pop Poppen magische fles Crayola verf en ses kwasten Tekenbord/krijtbord Vtech dierentuin/kippenhok Prentenboeken Duplo bouwplaat en duplo Houten blokken(uitbreiding) en houten trein Keukentje Snijgroente voor keukentje(met klittenband) Fisher price theepot kopjes + taart Tafel en 2 stoeltjes Dokterskoffer Nijntje lottino Nijntje memory Stempelset Loopfiets puky Zandbak/schelp Zandbak spullen Veger/motblik en veger Kruiwagen Zelf lijkt mij een wobbel en grimms regenboog erg leuk __________________