leuke peuterschoenen gezocht...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Annemeis, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    Hoi,

Het voorjaar komt er weer aan en kan nergens leuke schoenen voor ons meisje vinden.
    Wil graag schoenen die hip zijn maar ook netjes, dus ook onder een jurkje kunnen bijvoorbeeld. Elke keer is het weer een drama om leuke en tegelijkertijd nette schoentjes te kopen. Wil dus mooie lage schoentjes maar geen ballerina's en eigenlijk ook gene sneakers. Ook geen suede of lichte stof want dat blijft niet mooi. Hopeloos dus.

all stars vind ik erg leuk maar lastig aan te trekken en vraag me af hoe goed het voor de voeten is.

Hebben jullie al wat leuks gevonden?

Ben erg beniewd!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Waarom wil je gen ballerina's en sneakers? Dan blijft er ook niet zoveel over.

Ik heb altijd minimaal één paar (meestal meer...) ballerina's, en een paar sneakers voor de zomer. Kunnen ze fijn afwisselen en het combineert overal mee. Zeker onder rokjes of jurkjes vind ik eigenlijk alleen ballerina's echt leuk staan. Voor de vakantie nog slippertjes voor in de tuin.

3. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    Hoi Eylem, dan blijft er inderdaad niet zoveel over, vandaar mijn vraag.

Sneakers vind ik gewoon niet mooi (de meeste dan) en staan vaak alleen leuk onder een broekje. Als ze eenmaal vies zijn krijg je ze ook niet snel meer mooi.

Ballerina's zijn niet praktisch, daar moeten sokjes in, anders is het niet fris. Maar sokjes in ballerina's zijn weer niet mooi. Dus ik koop altijd 1 paar dichte schoentjes en dan nog sandaaltjes, teva's of blox.

Dit vind ik dus wel mooie schoentjes:

Shoesme kinderschoenen BP5S025 B-goud koop je online bij Kinderschoenen.nl

maar die blijven niet lang mooi vrees ik. Zo'n soort modelletje zoek ik. Zilverkleurig bijvoorbeeld.

Verder ben ik gewoon benieuwd wat anderen voor peuterschoentjes kopen

4. jongenmeisje

jongenmeisje Bekend lid

2 jan 2012
    838
    0
    0
    ik denk dat je naar een kinderschoenenzaak moet gaan die oa schoesme inkoopt.
    Bij ons bij de kinderschoenenzaak zie ik de leukste schoenen voor meisjes op faceboek voorbij komen. ook in de stijl die jij op de vorige foto laat zien. Maar ja is wel in zuid limburg. Waarschijnlijk woon je niet in de buurt
    Het is dus maar net waar je gaat zoeken

5. Storm

Storm Niet meer actief

Ik koop vooral schoenen die passen en dat is best lastig voor mijn dochter haar brede voeten met hoge wreef. Dus aan mij heb je niks.

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Shoesme, bunnies, renata, ocra, develab
    Zijn favo hier..

In balerinas of sandaaltjes doe ik geen sokken bij warm weer. Goede leren schoenen hebben dat niet nodig.
    Ik heb deze voor de voorjaar met sokken en anders zonder als warm is. In principe met broek doe ik altijd sokken met legging/jurk nooit.
    Ze staan erg leuk!
    Iets tussen balerina/sandalen/sneakers vind ik.

Trendy babyschoentjes van BunniesJR zomer - Kleur: Wit

Ik hen ook meerdere schoenen gewoon en sneakers en sandalen en slippers en dichter/open etc.

7. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0

Deel Deze Pagina