TIJN! Mijn absolute nummer 1, maar mijn man vindt de naam niet zo helaaas. Verder was BRAM altijd een grote favoriet van mij, maar die heeft m'n zus al inmiddels... En dan vind ik nog leuk; Daan, Jasper, Cas Ik vind meisjesnamen juist zo moeilijk! Ben nog niet zwanger hoor...maar ik ga zo'n topic openen voor meisjesnamen...hihi
Bram of bas vind ik stoere namen. Heb al veel leuke voorbij zien komen. Iedereen vind het moeilijk om een meiden naam te kiezen naar ik vind het voor een jongen ook erg moeilijk hoor!
Wij hebben juiste moeite met jongensnamen. voor een meisje weten we hem al helemaal. Maar voor een jongen komen we er niet echt uit. Ik vind Dive en Steff heel erg leuk. Steff vind mijn vriend niet leuk en Dive ja daar is hij nog niet echt over uit.
Onze dochter zou Roald hebben geheten. Stan vind ik trouwens ook erg leuk, maar die had mijn vriendin al.
Nou als wij een jochie krijgen gaat tie absoluut : Justin Raymond heten! Zo'n mooie combinatie en dan raymond de doopnaam uiteraard. Maar nick vind ik ook een hele mooie naam. Dikke Kus swiggy