wat dacht je van: Gijs die is echt stoer he zo heet mijn zoon (1,5 jaar) En al had hij een meisje geweest had hij eef geheten.
Leuk, Nederlandse namen! Wat dacht je van Melchior, Boudewijn, Kasper, Laurens, Philip? (Ben niet zo van de korte-namen rage, komt wellicht doordat ik zelf drager van een typisch-jaren-zeventig naam ben) Groetjes Maris
lex,juup,coen,kris,bram,hugo,joep,harm,jan en jannes die stonden ook op mijn jongensnamenlijst. ik vind het erg leuk echte(korte) hollandsenamen . maar ben je er al een beetje uit wat het gaat worden? groetjes iris
wat vind je van Jesse, Thijmen, Geert, Vico, Tijn, Stijn? als ik weer wat bedenk dat hoor je het wel. wat voor achternaam krijgt ie? de combi van beide is wel belangrijk; het moet natuurlijk wel lekker "bekken""..
hallo allemaal, heb het even doorgelezen en ik heb ook nog wel een paar suggesties: Brent, Niek, Vito, Thijmen, Justin, Roan of Bram. Dit zijn een een paar favorieten hoewel ik jongensnamen echt heel moeilijk vind.... Mijn eigen keuze staat er niet bij die houd ik voor mezelf mag wel toch? 8)
PIET! Zo heet onze zoon van bijna 2 ook. Iedereen is laaiend enthousiast over zijn naam. Wij wonen nl. in een dorpje met échte boerenmensen.