Degene die KPN hebben voor internet en bellen; Hebben jullie goede ervaring met KPN? Heb op internet niet al te beste ervaringen gelezen, maar het bereik lijkt me goed en de prijs lijkt me best voordelig, vooral met de belbundel altijd. ( gratis bellen naar mobiel en vast) Heeft er ook iemand ervaringen met de levering? Duurde deze te lang? Of werd alles op tijd geleverd? Hoe goed is de klantenservice te bereiken? Alvast dank..!
Klantenservice is goed als je lid wil worden snel aan de buurt enz... Maar zodra je lid ben word je van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand die een juist antwoord weet enz lang wachten. Ja de levering wij hadden het een tijd voor dat het andere afliep aangevraagd je kon een datum kiezen om te leveren maar het paket kwam veel eerder waardoor we geen recht hadden om het terug te sturen als het niet werkte na aansluiten of als je niet te vreden was. Verder waren de monteurs ook niet erg vriendelijk en sloten het aan maar dat was het. Het eerste wat ze deden wat op me wc gaan schijten.... we moesten daar ruim 90 euro voor betalen. Verder werkt het wel oke. zappen enz gaat wel langzaam
Hier alleen maar goede ervaringen. Levering was op tijd, verhuizing is perfect verlopen (werkte eerst niet maar dat bleek aan een foutje in de meterkast te liggen dus had niets met kpn te maken). Telefonisch bereiken ging goed, baalde alleen van het betaalde nummer. Hebben haast nooit storing oid, telefoon is altijd bereikbaar. Hier dus geen klachten! Hebben geen superhoog internet abonnement maar dat heeft ook geen zin want in het complex waar wij wonen kan maar een bepaalde snelheid geleverd worden dus kan wel een duurder abonnement nemen maar daar schieten we niets mee op en dit is ruim voldoende voor ons. edit: monteur heb ik niet laten komen, heb ik gewoon zelf gedaan. Ben geen technisch wonder maar wel redelijk handig en het was echt heel erg simpel om zelf alles aan te sluiten en in te stellen.
Het duurt een EEUWIGHEID voor alles rond is, als je bij de verhuizing een datum doorgeeft, geen je een week eerder aan, en dan is het NOG niet op tijd, maar als het eenmaal aangesloten is werkt het ook vrijwel altijd helemaal perfect.. :')
Gelukkig al 1 goede ervaring. Arual, is het servicenummer nu nog steeds een betaald nummer? Dat vind ik dan wel minder. Ninja, Toen je het pakket eerder kreeg, moest je toen ook al eerder gaan betalen, of kon je het op de benodigde dag van gaan aansluiten?
Hoe vroeg van tevoren heb je die verhuizing doorgegeven? Als ik het nu voor 1 januari zou aanvragen, hoop ik wel dat 1 januari dan aangehouden wordt..
Wij hadden eerst kon in ons oude huis, vanzelfsprekend verhuisde kpn mee.....maar....t bleek dus dat wij, na tig keer gebeld te hebben, wet ik hoeveel managers gesproken hadden, enz enz te ver van het verdeelstation woonden....we hadden van de beloofde 20, hadden we 586 kb, serieus! Was een ellende om er af te komen....dus vraag wel na waar t verdeelstation zit hoor.. Moet wel zeggen dat ik tv van kpn heel fijn vond, alle uitzendingen gemist gratis enzo dat is bij upc niet
Ik ben heel tevreden over kpn. Wij hebben het alles in 1 pakket interactief. Afgelopen maand had ik gebeld dat ik het stop wilde zetten omdat het bij een ander goedkoper was. Toen deden ze mij een aanbieding van 30 euro alles in 1 voor 1 jaar met 6 maanden gratis het pluspakket Dat kon ik natuurlijk niet weigeren..
Wij hebben internet tv telefoon en mobiel bij KPN en dan zowel prive als zakelijk. Zelden problemen en klantenservice ook goede ervaringen mee
Volgens mij wel betaald. Nummer van Digitenne is geen betaald servicenummer. Maar heb ooit 1x gebeld en dat was omdat ik mijn betaalcode kwijt was . Voor de rest nooit reden gehad om te bellen.
Als alles werkt is het prima. Goed bereik en internet ligt er niet vaak uit. Maar op het moment dat er iets niet werkt of veranderd moet worden....Drama met een hoofdletter! Slechte service, iedereen die je aan de telefoon krijgt zegt wat anders, in de wacht wordt je er vaak zo uitgegooid....Wij gingen over naar een internet+bellen abonnement, nou, we hebben geloof ik een week zonder internet gezeten omdat we tot vier!! keer toe een verkeerde modem kregen. Vreselijk. Mede naar aanleiding daarvan zijn we overgestapt naar XS4all, tot nu toe echt een verademing, die begrijpen tenminste iets van service.
Wij hebben alles in 1 pakket van KPN. Wij zijn overgestapt van UPC omdat we altijd ellende hadden met de televisie en de beloofde snelheid van internet kregen we niet. Dus na veel wikken en wegen toch maar over gestapt naar KPN. Ons contract van UPC liep 13-08-2012 af en zouden KPN 10-08-2012 krijgen. Prima zou je denken maar wij kregen dus alles al op 24-07-2012 waardoor we dus niets meer terug konden sturen als het ons niet beviel. Na een week al gebeld omdat we niet via het zender pakket dingen aan en uit konden zetten. Bleek nog niet te kunnen na een week omdat we nieuwe klanten waren, dat duurde altijd even. Een dikke maand later al een keer gebeld omdat telefonie niet meer werkte, twee keer de verbinding verbroken maar eindelijk iemand aan de lijn, koste toen nog geld de klantenservice. Nieuwe experiabox toegestuurd gekregen de volgende dag al in huis. Dus dat was prima. Drie weken er na helemaal niets meer geen internet, telefonie en geen televisie. Klantenservice weer gebeld, nu gratis, weer een keer de verbinding verbroken werd mij verteld dat ik alles verkeerd heb geplaatst en dat alles in de meterkast moet. Ik uitleggen dat ons verteld is bij het aanschaffen van KPN dat alles gewoon in de woonkamer geplaatst kon worden. Dus hij vraagt nog een keer aan mij hoe oud mijn huis is en aan de hand van dat jaartal zei hij dat ik het dus echt in de meterkast moest plaatsen. Hij kon wel een monteur sturen maar dat koste mij geld. Beetje arrogant persoon aan de lijn, maar zo gezegd zo gedaan wat we niet willen maar om te zien of het daar wel werkt en dat niet de fout bij ons zit toch maar gedaan. Nu kwam de box dus ook niet online. Mijn vriend er weer achter aan bellen dat we meer ellende hebben gehad dan plezier en dat we het contract graag wouden ontbinden. We hadden een hele goed medewerker die het met ons eens was, maar hij moest nog weer toestemming hebben bij een ander en die wou het niet omdat we nog geen drie maanden aangesloten waren. Dus ze konden wel een monteur sturen. Die is gekomen een hele vriendelijke oudere man, die was ook niet echt te spreken over de klantenservice en zei dat het wel degelijk in de woonkamer kan. Dus hij meten, maar er kwam helemaal geen signaal binnen. Dus zijn waarschijnlijk foutief afgesloten. Dus een week voor niets geen internet, telefoon en televisie gehad. Monteur heeft alles kostenloos weer gemaakt en alles staat nu weer gewoon in de woonkamer. Een heel verhaal geworden maar dit is dus onze ervaring. Succes.
Even een upje. Dank jullie wel allemaal , degene die tot nu toe gereageerd hebben en jullie ervaringen hebben gedeeld ! Ik ben benieuwd of er nog meer ervaringen bij kunnen komen?
Alles laten aansluiten door een monteur en verder nooit een probleem gehad. (maar ik ben wel een beetje bevooroordeeld...)
Telefoonnummer van de KPN is sinds kort gratis. En heb ook al een keer gehad dat ik ze met mobiel moest bellen omdat de telefoon niet werkte en toen hebben ze me gelijk zelf terug gebeld omdat het anders wel heel erg duur zou worden. Na alles te hebben nagekeken of het goed was aangesloten e.d. bleek dat het modem kapot was. De volgende dag hadden we de nieuwe al in huis. Verhuizing was ook geen enkel probleem. Wij gingen met spoed verhuizen heb ze toen gebeld op een maandag zou 2 weken duren om de boel over te zetten. Een week later hadden we al een internet signaal en tv en telefoon deden het op de afgesproken datum. Klantenservice heeft me tot nu toe altijd goed geholpen.