Geintje van Enrique Iglesias! Laatst aangepast: 20 juli 2010 Onze grote vriend Enrique Iglesias heeft tijdens zn concert in Las Vegas een bijzonder geintje uitgehaald! Hij stond op te treden en zag hoe een vrouwelijke fan fotos van hem stond te nemen. Enrique bedacht zich geen moment, pakte het toestel van de vrouw af en deed vervolgens iets bijzonders! Hij boog wat voorover, maakte zn broek los en fotografeerde, onder luid gejoel van het aanwezige publiek, de inhoud van zn boxershort! Kijk, nou vinden we Enrique best wel een aardige pik, maar met dank aan TMZ, DEZE foto hoeft hij ons niet op te sturen! http://www.snafu.nl/experience/snafu/showbizz/2010/07/enrique_kruis.jpg
nou die heeft wel erg veel eigendunk... hoe erg fan ik ook zou zijn van iemand, hun geslachtsdeel hoef ik toch niet te zien !
Hoezo zou je het geslachtsdeel van iemand waar je fan van bent willen zien Ik zou daar echt niet blij van worden als degene waar ik fan van ben dat zou doen.
Ik kan het niet aan de foto's zien wat ie nou daadwerkelijk fotografeerde. Misschien had ie wel een heel mooie onderbroek oid aan, wie zal het zeggen!