Hallo allemaal Wie heeft leuke tips voor ons? Ik ben me aan het orienteren voor onze vakantie in juni. Ik heb een zoontje van 3.5 maand. We willen in nederland naar een leuke gezellige camping, met het liefst een zwembad. Een stacaravan of huisje zou het fijnst zijn. Het hoeft niet een enorm grote camping te zijn. Ook een mooie omgving houden wij van om te wandelen met de kleine.
Wij hebben een voorseizoensplaats op camping 'de Molenhof' in reutum. Geweldige camping. Niet te groot. Binnen/buiten zwembad, veel speeltuintjes! Sinds dit jaar nieuwe lodges. En mooie omgeving om te wandelen, bv in de lutte, tubbergen enz.
De beeksebergen in hilvarenbeek!! En anders de leister in roggel Beide overdekt zwembad, verschillende accommodatie mogelijkheden en erg kindvriendelijk!
't Veluwshof in Hoenderloo! Ik sta er al 30 jaar. Eerst met mijn ouders, nu met mijn gezinnetje. Zwembad, speeltuinen, voetbalveld, tennisbaan, bowlingbanen, recreatieteam. Echt heel leuk! Recreatiepark 't Veluws Hof - In het groene hart van de Veluwe, tussen Apeldoorn en Arnhem.
Het Marveld in Groenlo, heel leuk binnenzwembad, maar ook een prachtig buitenzwembad, met speeltoestellen enzo, heel leuk!!