Na allerlei leuke foto topics, dacht ik dit is misschien wel een mooi onderwerp/topic. Hier een foto die heel speciaal voor mij is(zijn er meer, maar die staan niet op deze comp). Mijn dochtertje met mijn lieve papa, die ik erg mis!(1 aug overleden in auto ongeluk). Poeh dit is best emotioneel voor me.......
mooi onderwerp !!!! alle foto's zijn speciaal voor mij zoals de eerste fotos van mijn kindjes die net geboren zijn . maar ik heb niet van die foto's zoals jij t bedoeld of net zoals die van jou (gelukkig maar) moeilijk hoor als de vader van je kindje overleden is ! sterkte x
Ik heb wel een hele speciale foto die heel kostbaar voor ons is , zelfs zo kostbaar dat ik niet weet of ik hem hier kan plaatsen. Het was het moment dat ons zoontje zijn laatste minuten in leven was in onze armen...
Moeilijk kiezen hoor... Hier geeft mijn dochter haar opa een kusje. Opa (mijn vader) is gisteren overleden: Bekijk bijlage 281588
2g4e; gecondoleerd en veel sterkte. Wat speciaal deze foto's. Mooi dat jullie ze met ons willen delen. Bedankt daarvoor en sterkte.
gecondoleerd! Met deze foto ben ik heel erg blij, is een paar dagen voor haar overlijden genomen. Het was een buurvrouw van ons en een oma voor Dilano
Wat een mooie en speciale foto's met bijzondere verhalen er achter. 2g4e Sterkte met dit verlies! ecl, Mooie foto voor jullie ook nog zo kort geleden. Ik heb ook een aantal mooie foto's die voor mij bijzonder zijn dus zal eens gaan zoeken.
Alle foto's zijn erg mooi! Wij hadden ook zo'n foto maar helaas is die verloren gegaan. Toen mijn oudste dochter pas geboren was lag de opa van mijn man op sterven. Het was een heel intense foto waar opa echt genoot van mijn dochter voor hij heen ging! Helaas was het een foto gemaakt met de telefoon en is die verloren gegaan.