Ja ben al weer druk bezig voor 5 december Heb voor C. Een Nijntje vliegtuigje met plaatjes die je er in kunt stoppen. En een uitschuif boekje van poesjes. Heb voor D. Een fp vliegtuig, ze zijn gek van vliegtuigen, vooral D. En ook een uitschuif boekje, weet ff niet meer waarvan.. Voor J. Rekenspelletjes en een parachute met mannetje wat je in de lucht kunt gooien en een Cars uitwisbaar kleur/stans kleed. En de laatste tip de muis boek die er was. Hij heeft ze allemaal. En voor de verjaardag van D. Een Bumba pratende/zingende knuffel en Bumba laptopje en muziek autootje. En voor de verjaardag van C. Een poppenbedje, kinderstoeltje en wippertje.
Heb al wel dingen gezien, wat ik ga kopen. wij zijn ook altijd op tijd er bij. Het is anders een flinke uitgave (grote familie )en het voelt beter aan om het in paar keer te doen dan in 1 keer. En het is al een dure maand ivm vele verjaardagen.
Moi, een Nintendo DS spel van Bol.com (2e hands) wat elke keer uitverkocht was. En nog wat leuke schoencadeautjes. Als ik iets in een folder zie in de aanbieding wat op zijn lijstje van wensen voorkomt neem ik het ook mee. Doe ik eigenlijk het hele jaar, scheelt zoveel met de feestdagen. Zeker nu nummer 2 zich in die periode zal aandienen. En ik vind het ook leuk om te doen, ben graag goed voorbereid op dingen.
jep een playdoh kleiset voor 4,50 bij prijsmepper. Verder hebben we nog ideeen voor een paar kleine cadeautjes, maar even afwachten wat ze voor haar verjaardag krijgt.
Jaaa hier ook al aan de shop! Zag vd week een aanbieding bij tp: een loopauto met blokkenkar erachter van.plastic voor 15,- die moest ik gewoon hebben!!
Ja hier ook al, maar ik hou het hele jaar de acties en grabbelbakken in de gaten. Maar ook voor kinderfeestjes. Kleine tussendoorkadootjes, verjaardagskadootjes etc. Er ligt altijd wel wat bovenop de kast. Joyce
Hier ook al heb al : een grote Mickey mouse handdoek, schilder setje. Dvd box van David de kabouter,boek van bol en smik en een stempelsetje. Dus al aardig bezig haha
Hier ook al veel cadeautjes. Maar ook voor tussendoor benziek, bengevallen, benzindelijk. Eigenlijkis die zak met cadeautjes al vol genoeg. En tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat er zelfs nog cadeautjes van vorig jaar in zitten, die ik niet gegeven heb omdat er al genoeg was.
Ik loop me alleen maar rot te piekeren wat ik ze moet geven. Ik weet het niet pfff......daarbij zijn ze ook nog jarig in nov en dec dus moet dubbel denken hihi....
Wij doen niet aan heel veel. Als ze van de opa's en oma's en tantes zeg nog ieder 2 kadootjes krijgen en nog bwv een chocolade letter vind ik t meer dan genoeg.
Ik ook!! Heb al div. mini babyborn poppetjes op zolder liggen.. Die hele kleintjes, (waren bij action 2.19) en de mini baby born van 31 cm en wat setjes kleding voor de pop. ze is in nov. ook nog jarig en hebben een best grote vrienden groep, dus wacht voor de rest nog af wat ze krijgt voor haar verjaardag!
nop. heeft niet zoveel nut om nu al te shoppen. hij vind elke keer weer wat anders leuk. dan heeft ie weer een mickey verslaving. dan weer krokodillen. dan weer koekiemonster. dan weer teigetje. geen touw aan vast te knopen. volgende week kan het weer wat anders zijn wat hij geweldig vind. hier zal het dus last minute shoppen zijn, straks koop ik iets van mickey en dan is ie weer olifanten gek dan speelt ie er dus ook niet mee
Nog niet voor 5 december. Ik heb wel al een leuke nijntje rammelaar voor de baby voor kerst. Ik ben 16 december uitgerekend en als de baby er is voor kerst dan moet ik daar ook cadeau's voor hebben (kan het natuurlijk niet aan mijn dochter verklaren als iedereen cadeau's krijgt behalve haar broertje).
ik heb hier uitbreidingen van duplo liggen van cars en een extra treinbaan. voor dochter heb ik poppen kleertjes voor der baby born. verder heb ik voor haar echt geen inspiratie ze hebben al zoveel
Morgen een opbergkist/bank halen bij de Lidl. Beer is nog zo klein dat ik sowieso niet weet wat ik moet halen, dan maar iets nuttigs! Binnenkort verder shoppen, moet net ff leuke dingen tegen komen, wil ik t meenemen.
Nee hier krijgt ie niet veel...hij is vlak ervoor jarig en we vieren ook kerst, het word anders echt teveel. Dus hier wat lekkers in de schoen en 1 of 2 kleine kadootjes.