leuke plek om te wonen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hoi hoi,

wij willen weer terug naar de gemeente Utrecht verhuizen, alleen nu hebben we een probleem.

we willen een oud huis hebben en in een dorp /stadje wonen dat niet zo uit gebouwd is tot die walgelijke nieuwbouw zoals de meern eeee blee ja sorry niet onze smaak.

we hebben al in Hilversum gekeken maar daar is het te druk en de stank van auto's is uchh uchh heel erg.. ik en mijn man komen uit breukelen en daar willen we ook zeker niet meer naar terug . maar waar dan

wat is voor jullie de leukste plek om te wonen ??

xx

2. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

oud-zuilen, maarssen, doorn, leersum, amerongen, veenendaal, maarn, zeist..veel ervan wat oudere dorpjes met ook oude huizen en utrecht zelf

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Baarn!

4. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    IJsselstein - Westbroek - Groenenkan - Maartensdijk - De Bilt - Bilthoven - Zeist - Lopik - Benschop - Montfoort - Harmelen

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

#5 Rosado, 27 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2009
    Ik woon zelf in Woerden. Ik woon er hartstikke fijn. Je hebt in principe alles bij de hand in Woerden zelf, maar met het OV ben je zo in Utrecht, Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. In Woerden heb je een behoorlijk grote nieuwbouwwijk, maar in het centrum en vlak erbuiten hebben ze leuke wijken. Ik woon zelf op 3 minuutjes fietsen van het centrum. We wonen in een heerlijk groene wijk met verschillende soorten koopwoningen (geen nieuwbouw!!).

Midden in het centrum:
    Huis te koop: Julianastraat 2 3441 XE Woerden [funda]

Loopafstand (ca. 5 à 10 min.) van het centrum
    Huis te koop: Leidsestraatweg 64 7 3443 BW Woerden [funda]

Ook loopafstand van het centrum
    Huis te koop: Prinsenlaan 12 3442 CE Woerden [funda]

Wederom op loopafstand v/h centrum
    Huis te koop: Prinsenlaan 63 3442 CB Woerden [funda]

Genoeg leuke huizen dus in Woerden :D.

EDIT: Oudewater is ook wel leuk. Het nadeel daar vind ik dat je slecht OV-voorzieningen hebt en de huizen zijn er belachelijk duur. Voordeel is dat het echt een heel sfeervol stadje is wat vooral in de zomer rete-gezellig is.

6. Aura

Aura Niet meer actief

Haha ik wilde breukelen zeggen...
    Loenen a/d Vecht, Boomhoek, Westbroek, Loosdrecht, Soest, Baarn, Houten, Ijsselstein....
    Zag hier iemand Maarssen opperen....zou hier echt nooit meer willen wonen....begint echt te verpauperen vind ik.

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

haha ik ken dat allemaal niet

Heerewaarden en Kerkdriel heeft mooi oude huizen en is erg fijn om te wonen haha
    maar dat is niet richting utrecht ligt over 3 kwatier er van af

8. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Meppel? erg leuk, en zeer betaalbaar:D

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Linschoten montfoort woerden

zijn er trouwens meer meiden uit bovenstaande omgeving

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Yep! Ik kom dus uit Woerden. Waar woon jij dan?

11. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    ik kom uit ijsselstein en raad IJSSELSTEIN ook aan! :D
    maar benschop is misschien ook iets ;)
    nieuwegein zou ik niet doen, lijkt me niet iets voor jou

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    linschoten, ben nu trouwens wel in woerden aan het werk...

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    bedankt voor de tips dames..

we gaat wat dorpjes uitkiezen en gaan volgende week zondag even rond kijken... breukelen en maarssen blijven wij van weg,, breukelen en kockengen kennen we al te goed en bleee nee dank je en maarssen inderdaad is aardig aan het verpauper.. wel zonde van de oude dorps kern, plus de vervuilding is daar nu heel erg door de amsterdamse straat weg en de uitgebreide snelweg.

zoek zoek zoek :):)denk dat het nog wel even gaat duren :) we moeten ons huis ook nog verkopen ,, mocht iemand intresse hebben ;) etage woning in oud delfshaven / rotterdam 5 kamer uit de jaren 30. vind het nog altijd een pracht huis maar voor ons net te druk omdat wij dus uit kleine dorpjes komen.

xx

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey wat leuk ik kom daar dus vandaan, ik heb vroeger op de zwanebloem gewoond :):)

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wat grappig Dat is toch hier in Kockengen? Of bedoelde je Breukelen?

Ik ken die straatnaam wel, maar woon hier pas een jaar dus weet niet zeker of het nu in Kockengen of Breukelen is. Sinds wanneer ben je hier weg?

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben benieuwd waar je uiteindelijk gaat kijken. Laat je het nog weten? Als je van een relatief rustig dorp houdt is Kamerik (ca. 4 km van Woerden) ook wel ok. Er is een Plus, bakker, slager, bank, ijzerwarenwinkel en delicatessenwinkel. Genoeg dus voor de dagelijkse boodschappen, voor de rest moet je dan wel naar Woerden. Enige minpunt aan Kamerik vind ik persoonlijk dat het nogal een "zwarte kousen"-dorp is... (no offence people ;)).

18. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

ben er nu drie jaar weg. heb er mijn hele leven gewoond en ook in breukelen daar had ik een appartement ,, maar die is in vlammen opgegaan ( boven de oud brandweer ) zwanebloem is die lange weg in de nieuwste wijk van kockengen.

gr bol

19. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hey ja kamerik ken ik wel moest ik vroeger doorheen fietsen maar dat heeft mij nooit echt aangetrokken beetje zwarte kousen inderdaad en ik ben niet gelovig dan wordt je gelijk zo aan gekeken als of je de duivel bent had ik vroeger in kockengen ook last van ( vooral als je met paars groene haar als een hippie erbij loop bij de bus halte hangt ihihhi :D:D:D ) dat is nu niet meer zo daar maar vroeger toen ik klein was wel.

xx

20. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij zouden niet uit zuid limburg weg willen!
    Tis hier lekker gemoedelijk, bourgondisch en mooi!
    Maar ik denk dat dat voor jou wel een beetje erg uit de richting is!!

Deel Deze Pagina