Haha woon zelf in Middenmeer en inderdaad ook niet echt een sfeervol dorp om te zien.. Maar woon er nu een aantal jaar en woon heel fijn. Gezellige wijk en werk op de school hier in het dorp. Nadeel van de dorpen heir is dat er natuurlijk geen echt oude huizen zijn. Geen echte dorpskern. Wieringen is dan sfeervoller inderdaad.
Jammer dat het veel te zuidelijk is maar naast het huis van mijn schoonouders staat nog een huis leeg Ze wonen in 'good old' Abbenes. Het dorp heeft geen winkels, maar dichtstbijzijnde plaats met groot centrum, Nieuw-Vennep is 4 km verderop. de andere kant 5 km verderop is Sassenheim en 15 km ligt Leiden. Het is op fietsafstand van de Keukenhof, erg leuk om er te wandelen als het wat mooier weer is.
Kom zelf ook uit Oudorp.. Grappig om te lezen dat er meer meiden zijn die daar nu wonen/vandaan komen Nu woon ik meer richting Heiloo, woont ook top. Zou zelf echt niet weg willen uit Alkmaar haha (paar jaar in Beverwijk en Heemskerk gewoond, maar no way dat ik terug ga mis de charme van de binnenstad ).