Eind van het schooljaar komen de kinderen van groep 3 en 4 bij ons langs via een speurtocht en dan mogen ze bij ons een activiteit doen, bijv een buitenspelletje. Iemand een leuk idee of iets wat bijv je kinderen erg leuk vinden? Ik zie zoveel op internet maar vraag me af wat kinderen echt leuk vinden. Heel erg bedankt alvast
Komen ze allemaal tegelijk of in groepjes? Hoe lang moet het duren? Koekhappen, grabbelton, schminken, iets met stoepkrijt..
Als het warm weer is zou je iets met waterspelletjes kunnen doen? Van deze site: https://wijzeroverdebasisschool.nl/uitleg/waterspelletjes heb ik voor een kinderfeestje aardig wat ideeën opgedaan vooral nr. 9 het knikkertenenspel was een groot succes!
Spijkerpoepen, blik gooien, Ring werpen, zaklopen, bierpong (maar dan zonder bier maar met punten), bowlen met petflessen, sjoelen, darten
Wij hebben een slotdag georganiseerd spellen al flessenvoetbal met bijvoorbeeld scores per fles of een goal volhangen met hoepels in verschillende maten met scores en dan pittenzakken gooien kloslopen via een parcours met hindernissen bowlen touwtrekken de kids van gr 123 gingen hier helemaal op los