Gloeien/verhoging

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirre, 9 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik lig op de bank in een katoenen slipdress en zo warm is het nu toch ook niet, maar ik heb het toch warm.
    Het lijkt wel of ik verhoging heb, is dat normaal in een beginnende zwangerschap..wat is een normale temp?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Normaal is volgens mij gewoon 36,8 graden. Anders even temperaturen. Volgens mij hoort het niet bij de zwangerschap. Ik denk eerder dat je gewoon een beetje ziek bent.

3. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Ik was de eersten weken ongelovelijk ziek...
    echt niet normaal meer!!!

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Temp gemeten en was 36,9...
    Gevoelsmatig lijkt het wel 41 gr, maar goed

Groetjes, Mirre

5. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hoi Mirre,
    ik heb ook het idee dat ik het warmer heb hoor en dan vooral s'nachts. De afgelopen nachten wordt ik ook echt iedere keer zwetend wakker terwijl het de laatste dagen toch best wel weer wat afgekoeld is.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb het sinds ik zwanger ben veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel warmer dan normaal.
    Volgens mij schijnt je temp ook iets omhoog te gaan tijdens je zwangerschap, maar zeker weten doe ik dat niet.
    Mijn vriend vrij warmbloedig maar heeft mij toch een aantal keer tijdens deze zwangerschap gevraagd of t raam dicht mocht en de verwarming aan omdat hij het zo koud had. Ik heb het dus erg warm. Het is even niet anders, vind het stiekum wel lekker want heb nu lekkere warme voetjes en anders niet. :D

7. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    het schijnt bij de zwangerschap zo te zijn dat je het warmer heb als normaal. Wanneer de ander het koud heb loo jij n je tshirt haha!!! Lekke r toch .. ik ben zelf heel de dag al aan het zweten. Niet normaal meer. Is het 30 graden nergens last van ... en nu vandaag.. het zweet guts uit mijn porieen. En mijn vriend heeft nergens last van. Dus het hoort er allemaal bij. En als je koorts heb heb je het juist koud toch. Je kan het altijd vene bijhouden voor de zekerheid .. ik heb ok meerde malen met de termometer gezeten die gewoon normale temp aangaf.

Deel Deze Pagina