Hoi Dames, Misschien is hier al een topic over, maar kon hem zo snel niet terug vinden ook niet heel hard gezocht hihi. Maar was wel benieuwd wanneer jullie het verteld hebben dat jullie in blijde verwachting was. Wij hebben het vrijdag aan mijn moeder verteld en haar vriend, die waren helemaal in de wolken mijn moeder dan haha. En gister aan de ouders van mijn vriend die reageerden wat minder enthouisast lang verhaal niet intressant wel jammer voor mijn vriend mij maakt het wat minder uit. En volgende week gaan we het vertellen aan mijn vader en vriendin met sinterklaas. Door middel van chocoladeletters en dan komt het woord pake en beppe eruit ( opa en oma ) voor de niet friesen haha. Ben benieuwd wanneer jullie het verteld hebben en hoe.
Eigenlijk zodra we het wisten aan onze ouders en broers (met 7 weken). Hechte vrienden ook vrij snel. Op het werk ook redelijk snel ivm spugen en ziek zijn. De rest kwam er op die manier achter.
Wat leuk van die chocoladeletters! Ben zelf ook Fries Wij hebben het alleen nog aan onze allerbeste vriend en vriendin verteld (is ook een stelletje en hebben ook net een babietje gekregen). Willen het voor de rest nog even afwachten tot we de eerste echo gehad (dus wij gaan iets met vroege kerstcadeaus doen )
Wij hebben meteen twee van deze besteld na de positieve test: K-Nuffie Jullie worden OPA & OMA! | K-Nuffie | Babbelijntje - Mama en Baby kado`s Gegeven zodra ze binnen waren per post, rond de 5e week zwangerschap! Op mijn werk heb ik het na de eerste echo (8 wk) ook verteld omdat ik niet wilde liegen over de afspraken (verloskundige etc.). Alle vrienden heb ik het rond 12 weken verteld, anders kon ik niet ongestoord blijven voetballen
8 weken nabije familie 11 weken goede vriendin (kon het ECHT niet langer voor me houden) 13 weken iedereen (nadat ik het op mijn werk heb verteld, komt dus nog... volgende week EINDELIJK!!!) Ik weet het al vanaf week 4, dus het zijn twee lange maanden van een geheim bewaren geweest.
Dat wil ik wel geloven! Kan nu al niet meer wachten Ik moet er niet aan denken dat ik nog tot eind januari moet wachten... Vriend en ik hebben besloten om het alle vrienden enzo met oud en nieuw te vertellen. Lijkt me zo leuk . Denk dat ik het mijn baas de dag voor de kerstvakantie ga vertellen... Wel vroeg maar wel zo eerlijk idd met afspraken bij VK.
Ik heb het met 3 weken en 4 dagen al aan mijn ouders verteld haha en met 4 weken aan mijn schoonouders. Voor de rest hou ik het tegen iedereen stil tot 12 weken
Met 4 wkn en 2 dagen aan mijn moeder en zusje, de dag erna mijn schoonouders. Ik had rompertjes en speentjes ingepakt, verdere uitleg was overbodig Mn beste vriendinnetje had ik het ook al verteld (we zijn tegelijk zwanger, zit maar 5 dagen tussen hoe bijzonder!!) Op mn werk heb ik het 3 wkn geleden verteld ivm de misselijkheid enzo. De rest komt er vanzelf wel achter. M'n buikje begint al aardig te vormen dus ik denk dat de meeste wel een vermoeden hebben
Zodra ik het wist aan mijn moeder en mijn beste vriendinnen. Toen ik zeven was was mijn vakantie voorbij en heb ik het al snel mijn naaste collegas verteld. Kan me mond toch niet houden Vanaf 12 weken mocht echt iedereen het weten.
Ik wist het ook vrij vroeg.. 3 weken en 3 a 4 dagen... mn schoonmoeder had de zw-test zien liggen, dus die wist het ook vrij snel. Mn stief-moeder wist het ook gelijk, mede ook omdat zij zelf hier op het forum zit. Mn moeder heb ik het verteld met 6 weken en mn vader ook zoiets en de rest van de familie e.d. hebben we het verteld met 11 weken. Op mijn werk wist mijn leidinggevend het wel direct ivm eerdere miskramen, de rest van mijn team wist het met 13 weken.
bij mijn 1e met 3 weken en 2 dagen (korte cyclus) en bij de 2e met 7 weken ofzo, ik kan dat gewoon niet mijn mond houden.
Wij hebben het nog aan niemand verteld. Met kerst gaan we het aan mijn ouders vertellen dan ben ik 11weken. Daarna mag iedereen het weten.
Hier meteen m'n zusjes verteld en beste vriendin. Ouders zullen we met kerst vertellen. Heb dan tegen die tijd ook al een echo gehad.
Ja ik kijk er echt enorm naar uit! al is het alleen maar dat ik het hartje zie kloppen! nog even geduld!Wanneer heb jij de eerste echo?