Hoi dames Ik ben mijn positiekleding aan het opruimen en heb nog hele leuke en mooie dingen te koop. Misschien zit er wat voor jullie bij.
Korte broek noppies in XS, heb ik in zwart, wit en beige liggen. In twee lengtes te dragen, zitten echt super.
Set noppies maat XS, super te combineren met bovenstaande set. Eronder zit een roze top, maar ik heb er in dezelfde kleur ook nog een roze shirt met lange mouw van voor als het wat kouder is. Het shirt met lange mouw past ook weer heel mooi onder bovenstaande bolero.
Bikini noppies. Bovenstuk maat xs/s, broekje maat m/l (maar valt klein vandaar maatje groter genomen). In superstaat erg weinig gedragen (alleen weekje vakantie en dan nog afgewisseld met een andere bikini)
Ik heb nog veel meer, het staat op marktplaats. Je kan daar altijd nog even verder snuffelen, zeker de moeite waard. Marktplaats.nl - Advertenties van Mariska uit Kruiningen
Wat wil je voor die lichtblauwe spijkerbroek hebben? Heb nl Zooooveel moeite met het vinden van een broek aangezien ik klein en tenger ben en zie dat dit een kleine maat is.. Dus altijd t proberen waard toch