Ik ben voor deze zomer nog op zoek naar een paar shirts met korte mouw of leuke positiehemdjes, voor een betaalbare prijs, (shirts max 20-25 euro, hemdjes max 15). Weet iemand wat? Wat ik zelf vind, is allemaal zo suf....
Ik heb heel veel van 9monate van mijn moeder gehad . Daar zitten leuke spullen bij ( ook verschrikkelijke hoor ) Volgens mij kwam dat bij de otto vandaan.
Ik koop gewoon een paar grotere maten shirts. Vind de positie shirts zo tegenvallen. Heb nu een hele stapel shirts gekocht, alleen een paar maten groter, gaat perfect. De maten worden vaak niet breder, alleen langer, en dat heb je nodig.
idd.. ik heb gewoon wat langere shirts gekocht, die ik straks dus ook nog aan zou moeten kunnen... MAar idd bij otto en wehkamp hebbenz e best het een en ander. PRenetal heeft ook wel iets.
Bij de Zeeman hadden ze een aantal weken geleden 'leuke' , lange shirts! Het zijn gewone tshirts, van stretchstof en ik had ze een maatje groter dan normaal. Heb ze met veel plezier gedragen, zeker omdat ze maar 5 euro ofzo kostten...
Ja, maar ik heb dus twee van die witte linnen zomerbroeken, waar te lang of te wijd niet leuk op is... Dus daarvoor wel handig om gewoon lekker een goed passend t-shirt te hebben
Ik zie dat ze bij de Wehkamp singlets voor 7,- hebben Leuke tops ook zie ik Snap wat je bedoelt, d'r staan ook een hoop van die ouderwetse hobbezakken tussen
Kijk eens bij de vero moda. Daar heb je aansluitende t-shirts en tanktops voor 9.95 en 2 voor 16.95. Ze vallen iets langer dus passen mooi over je buik heen. Ik heb alle kleuren gehaald en ze vallen nu mooi iets over mijn broekrand heen. Verder kan je nog eens kijken bij de H&M die hebben ook wel leuke hempjes etc.
Was net bij de kruidvat.. Hebben ze singlets in 3 kleuren (wit, zwart en taupe met roosjes) voor 5 euro per stuk.. Lekker lang en rek dus makkelijk als zwangerschapshirt te dragen
Van noppies en esprit zwangerschapslijn. En van miss etam positie. Noppies en esprit gekocht in de sale. Dan zijn ze erg leuk en goed betaalbaar. Zit toch echt wel mooier dan een niet positie shirt vind ik. En die 2 hebben leuke kleuren en loop je er nog charmant bij.
Ik kreeg de mijne vandaag binnen van de Zalando, lekker zomerse kleur ook en lang dus ook met een legging te dragen. Deze was 20euro! Staan nog meer leuke op hun site.
ik vind prenatal altijd leuk, is nu ook overal sale. Maar je hebt wel gelijk hoor, de motiefjes voor zwangerschapsmode is hetzelfde als voor dames van 70+