Hallo allemaal!!! geen idee of dat mijn topic hier goed staat maar ik ben opzoek naar zp mama Joan81. ze is ook een maart 2011 mama en heeft al een dochtertje S. ze kletste een tijdje met ons mee in de maart 2011 mama's bevallingslijst maar wegens drukte kon ze het niet meer bijhouden en besloot ze ons clubje te verlaten. Er is niks aan de hand hoor, vroeg me alleen af hoe het met haar gaat en hoe de zwangerschap verloopt. dusss Joan als je dit leest...hoe gaat het ermee meis?!! ben gewoon wat nieuwsgierig. liefs, Maart mama lenny
Je kunt dr ook een prive bericht sturen, als ze dan inlogd zal ze dit sneller lezen dan een bericht in de lounge wat straks op pagina zoveel beland.
is ook zo maar ik weet niet 100% zeker dat de "81" achter haar naam klopte. van de joan ben ik wel zeker alleen de getal erachter niet.
kan je dan niet erug zoeken in jullie clubje naar haar berichten dan weet je zeker dat je de goede hebt en dan een priveberichtje sturen??
Als dit de mede schrijvers waren dan is het denk wel dezelfde want ze staat er in deze lijst wel bij. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/230178-bevallingslijst-maart-2011-mamas-5.html
Joan is een vriendin van mij, het gaat goed met haar hoor, maar erg druk natuurlijk! Ik zal haar laten weten dat je benieuwd bent hoe het met haar gaat!