opsporing..zpmama

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hallo allemaal!!!

geen idee of dat mijn topic hier goed staat maar ik ben opzoek naar zp mama Joan81. ze is ook een maart 2011 mama en heeft al een dochtertje S.

ze kletste een tijdje met ons mee in de maart 2011 mama's bevallingslijst maar wegens drukte kon ze het niet meer bijhouden en besloot ze ons clubje te verlaten.

Er is niks aan de hand hoor, vroeg me alleen af hoe het met haar gaat en hoe de zwangerschap verloopt.

dusss Joan als je dit leest...hoe gaat het ermee meis?!! ben gewoon wat nieuwsgierig.

liefs,
    Maart mama lenny

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Je kunt dr ook een prive bericht sturen, als ze dan inlogd zal ze dit sneller lezen dan een bericht in de lounge wat straks op pagina zoveel beland. :)

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

is ook zo maar ik weet niet 100% zeker dat de "81" achter haar naam klopte. van de joan ben ik wel zeker alleen de getal erachter niet.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

kan je dan niet erug zoeken in jullie clubje naar haar berichten dan weet je zeker dat je de goede hebt en dan een priveberichtje sturen??

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
  6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Joan is een vriendin van mij, het gaat goed met haar hoor, maar erg druk natuurlijk!

Ik zal haar laten weten dat je benieuwd bent hoe het met haar gaat!

Deel Deze Pagina