Leuke promo gadgets

Discussie in 'De lounge' gestart door Plopperdeplopperdeplop, 6 nov 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.162
    113
    Bedacht me er nog 1 die wel gebruikt wordt bij ons. Badhanddoeken en zwemdoeken

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Een rugzak koeltasje
    Telefoonhouder

3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.672
    18.744
    113
    Vrouw
    Mijn vorige werkgever (zorg) gaf aan personeel en cliënten en patiënten een jaarkalender.
    Werd door de zorgmedewerker afgegeven met nieuwjaar.

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.152
    23.236
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik zou echt niks gebruiken van al die zooi. Misschien hooguit een pem ofzo.

mamabri en Sado vinden dit leuk.
  5. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.418
    2.198
    113
    Behalve een pen of snoepjes zou ik al die spullen helemaal niet willen.

En alsjeblieft niet nog een domper,.fles etc...Volgensmij heb ik een inmiddels een plank vol flessen en bekers.:roflmao: Het verbaast me dat mensen die nog zou graag willen.

Ik vind die promo gadgets dus eigenlijk een beetje verspilling en niet meer zo van deze tijd (wegwerpcultuur).

mamabri, Jessi79, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Je hebt groeipapier. Kun je een leuk kaartje mee maken met een leuke boodschap en die kunnen mensen vervolgens in de tuin stoppen en dan groeien er bloemen uit. Lekker duurzaam dus en vrolijk.

mamabri en Jessi79 vinden dit leuk.
  7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.952
    14.996
    113
    Wij hebben van die tabletten gehad met inheemse bloemen (bio) om de bijen enzo te steunen en voor jezelf een leuk gezicht.

• Hoodies met 3d geborduurd bedrijfslogo (die ook fanatiek gebruikt worden!)
    • Pennen met bedrijfslogo (en dan echt FIJNE pennen met ook zo'n touch screen point)
    • Herbruikbare thermobekers (die ook echt veel gebruikt worden door personeel)
    • Doppers (rvs) met bedrijfslogo (zijn minder in gebruik)
    • Brownie brievenbuspakketje (zaaaaaalig)
    Vervelende is dat je hier een doelgroep hebt die totaal anders is (patienten/medewerkers).

Pen/potlood, puzzel variaboekje (custom print) in meemeem formaat met evt aantekening pagina's achterin ?

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.541
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Mijn dochter werkt voor Hellofresh; ik krijg regelmatig spulletjes van haar, zoals kookgerei maar ook een handige rugzak die ook op fietsbagagedrager past en thermobekers en drinkflessen, zelfs een badlaken.

9. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Opvouwbare tas.

10. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.242
    4.198
    113
    Vrouw
    Het klinkt heel leuk, maar mij zou je er echt niet blij mee maken: mijn keuken is overvol ( zoon is kok dus je snapt dat mijn spul niet goed genoeg is :oops:), ik heb geen fietstas, want geen fiets, thermosflessen en dopplers in de la en een badlaken wil ik al helemaal niet, want ik heb allemaal dezelfde handdoeken en dan ligt dat als stoorzender in mijn kast een andere kleur te wezen ( sorry, ben nogal precies in die dingen)

ik zou gek worden als dochter met dat soort spul thuis zou komen

Deel Deze Pagina