Mijn vorige werkgever (zorg) gaf aan personeel en cliënten en patiënten een jaarkalender. Werd door de zorgmedewerker afgegeven met nieuwjaar.
Behalve een pen of snoepjes zou ik al die spullen helemaal niet willen. En alsjeblieft niet nog een domper,.fles etc...Volgensmij heb ik een inmiddels een plank vol flessen en bekers. Het verbaast me dat mensen die nog zou graag willen. Ik vind die promo gadgets dus eigenlijk een beetje verspilling en niet meer zo van deze tijd (wegwerpcultuur).
Je hebt groeipapier. Kun je een leuk kaartje mee maken met een leuke boodschap en die kunnen mensen vervolgens in de tuin stoppen en dan groeien er bloemen uit. Lekker duurzaam dus en vrolijk.
Wij hebben van die tabletten gehad met inheemse bloemen (bio) om de bijen enzo te steunen en voor jezelf een leuk gezicht. Hoodies met 3d geborduurd bedrijfslogo (die ook fanatiek gebruikt worden!) Pennen met bedrijfslogo (en dan echt FIJNE pennen met ook zo'n touch screen point) Herbruikbare thermobekers (die ook echt veel gebruikt worden door personeel) Doppers (rvs) met bedrijfslogo (zijn minder in gebruik) Brownie brievenbuspakketje (zaaaaaalig) Vervelende is dat je hier een doelgroep hebt die totaal anders is (patienten/medewerkers). Pen/potlood, puzzel variaboekje (custom print) in meemeem formaat met evt aantekening pagina's achterin ?
Mijn dochter werkt voor Hellofresh; ik krijg regelmatig spulletjes van haar, zoals kookgerei maar ook een handige rugzak die ook op fietsbagagedrager past en thermobekers en drinkflessen, zelfs een badlaken.
Het klinkt heel leuk, maar mij zou je er echt niet blij mee maken: mijn keuken is overvol ( zoon is kok dus je snapt dat mijn spul niet goed genoeg is ), ik heb geen fietstas, want geen fiets, thermosflessen en dopplers in de la en een badlaken wil ik al helemaal niet, want ik heb allemaal dezelfde handdoeken en dan ligt dat als stoorzender in mijn kast een andere kleur te wezen ( sorry, ben nogal precies in die dingen) ik zou gek worden als dochter met dat soort spul thuis zou komen