hallo dames, aangezien wij gaan verhuizen en wij waarschijnlijk gaan voor de oud eiken geleefde parket vloer zijn we aan het denken over andere meubels daar we nu ook eiken meubels hebben maar geen salontafel {maar iets anders daarvoor in de plaats....} en geen eetafel want we hebben een bar... we hebben nu meubels van knibbeler en als ik hier een eetafel met toelen en een salontafel voor moet kopen dat ben ik ruim 1800 euro kwijt.. aangezien leenbakker ook erg leuk spul heeft en ik dan minder geld kwijt ben voor een hele nieuwe set {en misschien nog een bank} zit ik er over te denken... maar wat is jullie ervaring met de meubel lijnen? bv de serie 'frederique' of bv de serie 'dominique' of andere...? ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit.... of is dit echt niets waard?
Wij hebben de hele woonkamer vol staan met Leen Bakker. Eethoek, salontafel, dressoir en tv-meubel, allemaal van dezelfde serie. Maar kan alleen zo snel niet op de naam komen. We zijn er heel erg tevreden mee, staat nu al 5 jaar en nog steeds naar wens. Al is het dan misschien de niet van dezelfde kwaliteit als de meubels van 1800 waar jij het over had, ik ben er erg tevreden mee.
Wij hebben ook de hele kamer van LeenBakker. Wij hebben de serie Sanne meen ik....; van dat lichte hout. Voorheen ook de slaapkamer maar dat is inmiddels vernieuwd, niet van LeenBakker..... Hebben echt prima spul hoor. Mijn zoontjes kamer is ook helemaal van Leen Bakker. Niks mis mee. Doen !
coco nee idd er zal heust verschil zitten in de kwaliteit van deze meubels maar goed dat is normaal denk ik dan... fijn te horen dat er al 2 mensen zijn die erg tevreden zijn...
Wij waren laatst ook aan nieuwe meubels toe, maar helaas ook niet zoveel geld te besteden, wij hebben gekocht op marktplaats, geken naar goede kwalitatieve meubelen, er zijn zoveel mensen die gewoon naar 3 jaar of zo alweer iets nieuws willen, je moet allen er wel even de tijd voor nemen en regelmatig kijken, misschien ook iets voor jullie?
hoi ik heb de loungesofa's van leenbakker en heb ze nu al 4 jaar en zien er nog als nieuw uit. en ben er tevreden over Mijn schoonmoeder heeft wel een hele zet dus salontafel eetafel vitrinekast en dressoir van leenbakker. daar is ze wel tevreden mee. Ze heeft alleen een keer een bank gekocht daar en dat doet ze nooit meer want hij ging steeds stuk ze waren in een jaar 5 keer geweest om de naden te maken. uiteindelijk een nieuwe bank gekregen wat ook weer scheurde. uiteindelijk heeft ze haar geld terug gehad.
ik ben juist erg ontevreden over leenbakker, vind het spul niet mooi en het is allemaal net niet, ook hebben wij een keer houten tuinstoelen daar gekocht, het jaar erop op laten halen door de gemeente, het was helemaal niks.
Ik ken hier meerdere mensen met Leenbakker banken en eerlijk gezegd, ik vind ze voor geen meter zitten. En na 2 jaar worden ze ook allemaal vervangen. (En dat is natuurlijk leuk als je het daarom doet, maar het is bij hun toch meer de zitkwaliteit en slijtage)... Over de andere meubelen, geen ervaring.
ik ben eerder ontevreden met leenbakker. alles ging steeds snel stuk en moet eerlijk zeggen vind Ikea zelfs nog betere kwaliteit dan leenbakker. Zelf hebben we toch voor duurdere meubels gekozen merk je ook natuurlijk wel maar als je idd niet veel kunt uitgeven zou ik goed rondkijken waar je voor leuke prijzen goed kwaliteit en leuke meubels krijgt. Zijn genoeg zaken waar het niet zo duur is.
Leenbakker.. Ik moet zeggen dat er af en toe best hele leuke dingen staan, maar ik koop het niet. We hebben een keer een kledingkast gekoch die binnen een halfjaar begon te verzakken en te piepen. De service vonden we echt tegenvallen en uiteindelijk hebben we elders een nieuwe kast gekocht. Maar dat wil niet zeggen dat het allemaal slecht is bij Leenbakker natuurlijk!
Hoi Hoi, Hier leenbakker Fans! We hadden de serie EBONY, na 5 jaar hebben we die verkocht omdat ik het zat was. Maar ja wel weer verkocht via mp. Want het zag er verder nog best uit. Ook het bankstel zat prima wat we bij leenbakker hebben gekocht. Er was alleen een scheur ingekomen met vervoer en hebben zonder problemen een nieuwe bank gekregen. En nu pas nieuwe meubels de FIESTA serie en ook nu ziet het er weer keurig uit. Ook een nieuw bankstel athene en zit heerlijk. Kijk ik ben het wel eens dat het geen 15 jaar meegaat, maar daar is dan ook de prijs naar. Maar prijs kwaliteit en service vind ik het allemaal prima. En bij beide keren met de meubels hadden we alle pakketen compleet, geen missende onderdelen of zoiets. Succes!
met meubels hebben wij altijd pech gehad! altijd wel een onderdeel kapot of er miste een stuk. voor het bed van onze dochter zijn we zeker 10x op en neer gemoeten voordat het uiteindelijk allemaal goed was! ook met bv kastjes die we daar goedkoop kochten was altijd wel iets beschadigd, waarvoor je dus weer terug moet en hopen dat ze dat onderdeel nog hebben liggen! ik heb nu een hele mooie linnenkast daar gezien, voor echt niet veel geld, maar ik durf het er niet meer op te wagen! ga ergens anders wel een andere (waarschijnlijk duurdere kast) kopen.
Ik vind het meeste daar in de winkel al krakkemikkig eruit zien, laadjes die scheef zitten, wankele poten etc. Denk dat het er maar aan ligt wat je er mee wilt, als je iemand bent die elke 3 jaar compleet van interieur veranderd, lijkt het me prima. Ik koop er wel eens wat hoor, maar dan meer een fotolijstje, handdoek en het matrasje voor het logeerbedje/ledikantje bij mijn ouders komt er ook vandaan, die dingen bevallen wel prima. @Krokus, mijn schoonvader had daar ook van die houten tuinmeubelen gekocht, volgens hem was het net zo goed als die duurdere dingen. Nou, het jaar daarop droop er allemaal hars uit en braken die scharnieren enzo. Zag er echt niet uit.
ik ben wel tevreden over leen bakker, we hebben een tv kast, salon tafel en dressior, maar is nog piccobello in orde, waarom zou je duur doen als het ook goedkoop kan. ik ben er in ieder geval heel tevreden over.
Ik zou geen bed of bank bij de leenbakker kopen. Een bank is toch iets waar je de hele dag op zit, en het zitcomfort is gewoon niet optimaal. Een tafel of dressoir kan je er gerust kopen, daar kan niet zoveel aan kapot gaan. Misschien kan je eens gaan kijken bij profijt meubel? Die zijn niet zo duur maar wel beter van kwaliteit
Ik heb dan wel niet recent een bankstel gekocht bij Leenbakker, maar een jaar of 13 geleden. Ik heb het zelf ruim 7 jaar gebruikt, en daarna ging ik samenwonen met mijn man en is het voor een jaar de opslag in gegaan. Toen ging mijn zwager samenwonen en hij heeft het ook nog 6 jaar gebruikt. Het is eigenlijk pas afgelopen December naar de stort gegaan en alleen omdat de stof nu echt versleten was. De bank op zich zat nog heerlijk.. En dat alles voor (toen) 1200 gulden..
hier ook meubels van Leen Bakker. We hebben ze nu 4 jaar en nog steeds super tevreden. Wij hebben een dressoir, salontafel en eettafel. Ook de tuinset is nog steeds goed.
hie rook bijne letterlijk alles van de leen bakker.... bed super alleen de kast om in elkaar te zetten haha dat was het grootsse drama.. was zo groot puzzelwerk dat we daar nooit meer aan beginnen verder dressior kleine tafel grote tafel tv kast en bed meubels plus de nachtkastjes allemaal leen baker en wel tevreden alleen 1 nadeel... wij hebben creme meubels gekozen en raad ik je af van de leenbakker aangezien wij er nu na 1 jaar al allemaal kale plekken op hebben en er toch wel heel zuinig mee zijn... verder overal tevreden over zelfs het tuinset omt ervandaan haha kortom ik vind het wel goed voor weinig geld! bank trouwens geen ervaring mee
Wij hebben een computer kast van de leenbakker en zijn er erg tevreden over. Bij de knibbeler hoeft het ook niet altijd goed te zijn. Onze eetsoelen (p.st. 99,-) hebben ook niet lang gehouden van daar. even tussendoor.
Ik ben niet tevreden met leenbaker,ga nog liever naar de Ikea.Er ontbreekt altijd wel een onderdeel en de spulletjes gaan snel kapot. vind het zonde van het geld.