Klamboe ellende .....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Beebiej, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooo ik ben zo'n doos!
    Ik had beter een hemeltje kunnen kopen, want ik wil niet
    zo'n piekstok voor de klamboe hebben ... Grrrrr...! Ik vind dat
    echt niet mooi *bloos*.

Hebben jullie bovenstaand probleem ook gehad? Zo ja
    hoe hebben jullie nu de klamboe bevestigd ( het liefste zo min mogelijk in het zicht). Ophangen aan het plafond is eventueel ook nog een optie, maar ik weet nog niet hoe dit komt te staan, aangezien ik vrijdag mijn meubels pas binnen krijg.

Bedankt voor het meedenken!

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Ik heb gewoon een haakje aan het plafond laten ophangen en daar hangt de klamboe aan. Ziet er keurig uit (wit haakje tegen wit plafond, dus valt helemaal niet op). Je moet inderdaad wel eerst even bepalen waar je de meubels wilt hebben staan, dus als je die nog niet hebt is een klein beetje geduld vereist :)

Je kunt natuurlijk ook je man/vriend lief aankijken en vragen of hij op een laddertje de hele kamer door wil gaan met de klamboe, zodat je alvast een beetje kunt zien waar hij het leukste staat ;)

3. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je daar toevallig een foto van?

Ik ben namelijk zo bang dat het er zo vreemd uit komt te zien, hij had het idd ook al over een ketting met een haakje aan het plafond.

Bedankt voor het meedenken!

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

ik heb me klamboe ook aan het plafond hangen

heb geen foto van het haakje ofzo maar wel van het geheel.. weet niet als je dat bedoelde?

5. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wil graag een foto van het geheel zien :).

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

#6 SDonya, 5 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2011
    bij mij ziet het er dus zo uit,

vind het mooier dan met de piekstok!

heb de foto weer weg gehaald, als je hem niet hebt gezien hoor ik het nog wel:)

7. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Toevallig staat het haakje net niet op de foto's die ik net heb gemaakt (het hang bij mij ook pas sinds dit weekend nl). Ik zal er snel even een maken en hierop zetten.

Weet je al hoe lang je klamboe is? De meeste zijn nl vrij lang, dus dan is alleen een haakje in het plafond voldoende, geen extra kettinkje meer nodig.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gewoon met een haakje aan het plafond maken. Vaak zit er een lang soort van lint aan de bovenkant van de klamboe, zodat je de klamboe zo hoog of laag kan hangen als je zelf wilt.

9. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mina heb je foto gemist :(

Géén idee hoe lang die is, zal eens googlen.

10. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. SDonya

SDonya Niet meer actief

#11 SDonya, 5 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2011
    oke komt ie nog een keer!

12. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi Mina, ik denk dat ik ook gewoon een wit haakje
    koop en in het plafond ga laten ( ;) ) bevestigen.

Waar heb jij die gekocht?

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

mijn man heeft hem bij de praxis vandaan. je hebt ook verschillende maten in die haakjes

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

oja en hij heeft het wel met een plug gedaan dus vergeet niet de goede maat plug mee te nemen:D

15. Seth

Seth Niet meer actief

beetje off topic sorry...
    maar moest beetje lachen toen ik dit topic las....

Doet me namelijk denken aan mezelf..... eindelijk mooi hemeltje gevonden... beugels... gestreken... geklooi met een mooi strik...
    en eindelijk was het "perfect"...

en vervolgens...
    en na een paar maandjes... kon het ding al weg, omdat de oudste het elke keer in bedje trok..... en dus gevaarlijk werd...

:D

16. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Idd doodeng zo,n klamboe , maar bij mees* had ik hem ook aan een haakje in het plafond , nu er lekker over het gat heen behangen en geen klamboe meer :)
    Liefs Edith
    Mama van mees*

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij hebben net de klamboe opgehangen op de babykamer en gewoon met een haak in het plafond. De klamboe is erg lang en valt nu mooi. Wel hebben wij een hele simpele van de prenatal en zodra de baby gaat bewegen in bed (omhoog kruipen en proberen dingen te pakken) gaat ie gewoon er weer af zodat hij het niet in bed kan trekken.

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hier ook aan een haakje in het plafond gehangen.... hij de oudste hangt er sinds die weg is een mooie windgong met allerlei kleurtjes. Die mag 1 x rinkelen voor ze gaat slapen :)

Deel Deze Pagina