Ik weet dat we een verkoop onderdeel hebben maar dit moet met spoed! Ik heb voor donderdagavond 2 kaartjes (zitplaatsen) voor het concert van UB40. Ik kan de kaartjes niet meer opsturen, dat zal niet meer op tijd kunnen. dus alleen af te halen bij mij. Ik zie het zelf niet zitten om te gaan. De kaartjes kosten 45 euro per stuk (dit hebben we er zelf ook voor betaald) Wie wil!
dat gaat uiteraard ook gebeuren, maar aangezien hier zoveel vrouwen zitten. Jullie hebben eerste keus.
Met alle respect, en niet persoonlijk naar jou toe bedoeld Natasja, maar ik heb nog geen 2 maanden geleden kaartjes voor de efteling aangeboden in de lounge en toen werd mijn berichtje meteen verplaatst... Met de mededeling of ik beter op wilde letten en dit soort berichtjes niet meer in de lounge wilde plaatsen. Hebben modjes misschien meer rechten?
mja ik ben niet zo moeilijk, misschien is er net iemand die dolgelukkig is met die kaartjes, ja toch?
En zo zien wij genoeg voor jullie door de vingers. Maar goed niemand wil mijn kaartjes, dus helaas.. Marktplaats it is.