Vandaag ben ik hele dag gevolgd door een tv ploeg, in het kader van een nieuw progamma op RTL 4. Is een informatief progamma, en de uitzending gaat dan over prenataal onderzoek, en ook de 20-weken echo die sinds 1 januari 2007 aan iedere zwangere wordt aangeboden. Vanmorgen om 7.15u begonnen, opnames van ons gezin, het ochtendritueel, zoals aankleden, ontbijten, naar school brengem; echt alles is gefilmd.Daarna intervieuw, en vanmiddag de echo.Erg appart om mee te maken. De echo was prima, echt heel bijzonder om ons kleine meisje te zien, want dat wordt het, dat weten we zeker.We zijn echt superblij!
Wauw, Patries. Fantastich...een klein meisje. En spannend hoor, zo'n TV ploeg over de vloer. Ik ben benieuwd. Meld je hier wel even wanneer het uitgezonden wordt? Dan zitten we natuurlijk met z'n allen voor de buis.
ja, spannend is het wel! Ik hoor nog het een en ander terug, maar wsl op 11 maart, is als het goed is zondagmiddag om 12.00U Lunchtijd. Ik ben heel erg benieuwd.
Oehhh, leuk! Tegen die tijd nog maar eens iedereen waarschuwen hier dat ze moeten kijken. Ik ben benieuwd. Ik vind het trouwens toch al altijd fantastisch om te kijken naar programma's met zwangere vrouwen, bevallende vrouwen en trotse mama's