Babymatras ledikant

Discussion in 'De babyuitzet' started by billy112, Aug 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. billy112

billy112 Actief lid

Mar 20, 2014
    493
    143
    43
    Wat is een goed betaalbaar matras?

Je ziet van alles prenatal Ikea etc etc.

Iemand tips?

2. vlndr

vlndr Lid

Sep 22, 2014
    61
    18
    8
    Zuid-Holland
    Wij hebben de aerosleep evolution. Super tevreden mee!
    Toen ik zwanger was van m'n eerste kwam hij als beste uit de test bij de consumentenbond, vandaar de keuze. Nu, 2 jaar later, ziet hij er nog als nieuw uit terwijl alles al vaak gewassen is. Als de tweede straks naar een ledikant gaat en m'n oudste een groter bed krijgt hoef ik dus ook geen nieuwe aan te schaffen.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Hier exact dit.

Ook het Aerosleep evolution pack. Ben zwanger vd eerste en we zochten een veilig, goed ventilerend matras. Iets waar we nooit op zouden bezuinigen, zo spraken mijn man en ik af.
    Inmiddels hebben we 'm binnen en hij voelt goed stevig aan icm de matrasbeschermer. Mooie hoeslakens erbij en we zijn er wel even zoet mee! Hoop dit matras ook voor een tweede gewoon nog te kunnen gebruiken!

4. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Ik heb er bij de 2e 1 bij matrasdirect besteld. Een koudschuim matras met een toplaag van traagschuim. Zeer betaalbaar ook en dochter slaapt er heerlijk op.

5. cinniz

cinniz Actief lid

Jul 19, 2011
    365
    45
    28
    ik wou ook zeggen een matras van koudschuim maar zie dat de evolution dat ook is indd.

mn eerste zoon sliep vanaf het begin ook beter in het ledikant als in de wieg maar geen idee of dit daardoor kwam maar had het idee dat hij het wieg matrasje niet fijn vond.

6. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,103
    3,491
    113
    Hier een matrasje van de Ikea, hij ligt er prima op.
    Hij is een buikerslaper sinds hij op z'n buik kan rollen, maar heb me nooit een moment druk gemaakt dat het niet goed zou gaan. Vind een aerosleep dat ook niet nodig.

Zoon heeft ook pas 1 keer gespuugd, dus een aerosleep topper voegt ook weinig toe. Mocht je een reflux kindje hebben, dan kan ik me voorstellen dat het makkelijker is zo'n topper te hebben. Maar dat weet je ook niet van tevoren

Share This Page