Gewoon een aantal namen die ik onlangs tegen ben gekomen die ik (tegenwoordig) niet zo vaak hoor/ gehoord heb: Sanya, Rhea, Carme, Brynn, Inga, Nona, Caro, Pien(e), Mille, Klaar, Brielle, Maaike, Kaya/Kaia (rijmt met Maya), Else, Julie, Selma, Enid, Priya, Amelina, Nieke, Enya Voorkeuren?
Sanya - Vind Saya mooier dan. Rhea - Wel mooi, niet super Carme - niet mijn ding Brynn - Denk veel erwarring over de uitspraak, Inga - niet mijn ding Nona - Leuk! Caro - Leuk! Pien(e) - Wel mooi, niet super Mille - Mooi! Klaar - Niet voor mij.. Brielle - Mwah Maaike - Ken er 4 Kaya/Kaia (rijmt met Maya) - Maya vind ik mooier maar Kaya vind ik ook een mooie naam. Else - Wel ok, niet super. Julie - Op z'n engels mooi Selma - Mooi maar geen topper Enid - mwah Priya - Leuk! Amelina - mwah Nieke - Leuk! Enya - Moet dan aan de muziek denken...
Hehe, het is niet mijn lijstje zeg maar. Geen een van de namen staat op mijn eigen lijstje. Kwam gewoon wat namen tegen die ik nog niet zo vaak had gezien, dus ik dacht ik post ze hier gewoon, misschien dat iemand anders een van de namen wel heel leuk vindt