Ik ben voor mijn zoontje op zoek naar leuke rompers. De vereisten: - sprekende/felle kleuren en/of grappige opdrukjes - niet zo duur, want hij groeit er in no-time weer uit - korte of lange mouw Om even een indruk te geven van mijn smaak: ik heb nu bij de H&M een groen gestreepte en een groene met cirkels gekocht en bij de Hema een blauw/grijs gestreepte. Ben benieuwd naar jullie tips!
Ik vind de rompers bij Hans textiel wel grappig en zeker voor de prijs! Ze hebben bijv ook setjes met een effen romper met grappige tekst en dan een bijpassende in dezelfde kleur streepjes/ sterretjes oid.
De hema heeft ook leuke. Ik heb bijna allemaal saaie witte van Feetje. Die kunnen onder alle kleding. Hij heeft nu vaak witte broekjes aan en als je dan een gekleurde romper aan hebt kun je ze weer gaan opkleden.
idd bij hans en er is een site maar die waren iets duurder en dat vond ik t niet waard als ik ooit lees hoe veel mensen voor rompers betalen. hoeft geen merk te zijn toch of ooit ook bij ter stal.
De C&A heeft ook leuke rompers, korte mouw en ook in felle kleurtjes. Normaal kochten wij ze altijd bij de Hema omdat sommige rompertjes zo raar vallen maar deze zitten ook heel mooi
HEMA heeft altijd leuke en goede rompers. Ik heb ze altijd bij de Hema weg ze blijven nl mooi en krimpen niet in de was (bij mij dan)
Hihi Die heb ik vorige week ook gehaald! Volgens mij hebben alle kindjes die nu zo ongeveer niet heel orgineel haha. Als je originele wilt met opdrukjes, kun je ze ook zelf laten drukken bij simply colors of rainbowbaby's. Zeer goede kwaliteit (de shirtjes dan, rompers heb ik er nog nooit gehaald)
Ach als je orgineel wil zijn betaal je er ook voor Ik ben wel een hema fan hoor (net als de rest hier) super kwaliteit en betaalbaar. Ook de lange mouw rompers in 1 kleur van organic cotton (of zo iets) heb ik hier in alle kleuren.
Ik haal ze altijd bij Ter Stal. Daar hebben ze donkergrijse, ik geloof 2 voor 3 euro oid. Ik vind ze ideaal en ze rekken goed mee. Sven heeft nogal een groot hoofdje. Hij heeft dus bijna elke dag dezelfde romper aan.