Weet iemand waar ik leuke stoere rompertjes kan vinden. Ik wil nu het warmer wordt Olaf gewoon een leuk rompertje aan trekken en een broekje, maar overal waar ik kijk zijn het van die "kinderachtige" rompertjes, met beertjes, bloemetjes ed, of het is van een stofje wat echt duidelijk ondergoed is... Ik wil ze gewoon stoer met een kraagje en misschien klein steepje oid, en ook niet onbelangrijk, betaaldbaar. Ik heb ze wel gezien van duren merken maar 30 euro voor een rompertje vind ik wat te veel... Groeten laika
Ik heb ook de meeste rompertjes van de Hema. Gewoon saai dus . Volgens mij heb ik laatst van Esprit leuke rompertjes met een kraagje gezien. Geen idee wat de kosten trouwens. Oh, nu weet ik het wel, want ik heb even gegoogled http://www.esprit.nl/?camp=NL_IC_GG_SK_40_001
Ik vind ze idd van de Hema erg leuk en heel erg betaalbaar. Bij de Hema hebben ze veel rompertjes met streepjes. Het zijn net t-shirtjes.
Ik vind die van Lief! Lifestyle erg stoer altyd, ze zijn rond 12/14 euro per stuk. En D&G maar die zijn ongeveer 20 geloof ik. Verder Hema, Villa Hap idd...
Ik heb veel rompertjes van V&D (Frendz), betaalbaar, prima kwaliteit en leuke motiefjes. Heb ze ook wel eens daar met kraagjes gezien. Die van H&M blijven ook wel lang goed en van de Hema verschilt de kwaliteit nog wel eens.
Nou ben echt de hele stad door geweest maar de oogst is mager. Wat ik misschien ben vergeten te vermelden is dat het om rompertjes gaat vanaf maat 80. Zat leuke gezien voor de hele kleintjes tot maat 74, maar vanaf die maat is er niets meer. Bij hennez 1 in de uitverkoop, bij de hema maar een basic rompertje gekocht ( veel schreeuw kleurtjes), name it niets, villa happ niets, zara niets, v&d niets... o,ja C&A had er 1 met een kraagje en met wat streepjes.... volgens mij is dit een gat in de markt...wie springt erin?