binnwnkort is het zover; bij mijn dochter (6 jaar) gaan de neus en keelamandelen eruit. Ze is structureel verkouden( snottebellen) vaak ziek, en koorts, snurkt als een volwassen kerel en slaapt erg onrustig! Jarenlang gedokterd dus hoop echt dat dit t nu is... Maar zie er wel als een berg tegenop na alle horrorverhalen over "helse pijn" na de operatie! Wie heeft ervaring hiermee met kids op deze leeftijd en tips ( naast de bekende ijsjes) om de pijn en leed te verzachten.... Thanks ladies!
Koud drinken, koude appelmoes, vla en ze heerlijk verwennen op de bank met een filmpje, knuffels erbij en jouw aandacht Bij mijn dochter waren het alleen die van haar neus en kreeg ze buisjes. Ik moest haar duidelijk maken dat ze nu even geen koprol op de bank mocht maken en dat springen of je staartjes laten zwiepen nu ook even niet handig was...ze had dus nergens last van. Sterkte!
Hier ook alleen ervaring met buisjes en neus amandelen. Hij was toen 1,5 jaar. Net uit de operatie een hoopje ellende. Je zag nog bloed, en wilde niet drinken. Maar zo'n 2 uurtjes later ging het ijsje er in, en langzaam aan knapte hij op. Daarna eigenlijk nergens meer last van gehad. Neefje wel de keel amandelen eruit (Misschien ook neus, twijfel ik over). keel schijnt iets pittiger te zijn. Iets langer herstel. Eten is wat lastiger. Koude dunne voeding. Maar ook hij was eigenlijk vrij snel de oude weer.
Me zoontje was 1 jaar 9 maanden keel amandel eruit ging met 11 maanden al buisjes en neus eruit hij had zo last slecht eten niet groeien apneus Ik was ook zo bang maar echt het viel zo erg mee direct uit de operatie eigenlijk ging het goed wel huilen beetje eenmaal terug op kamer gingen de ijsjes er zeker wel in en die nacht flesje met ijs siroop Volgende ochtend meteen een boterham en borstvoeding kreeg die ook nog geen pijn gehad die nacht ook geen nabloeding. Kindje tegen over me was tegen over gestelde dus ligt echt per kind denk ik Enige nadeel na 2 dagen terug in ziekenhuis een bacterie opgelopen overgeven diarree en uitgedroogd dus kon weer een nachtje blijven Moet ze nachtje blijven of meteen na huis ? Want nabloeding schijnt heel heftig te zijn ze mogen ook niet teveel bukken etc eerste dagje