Had ik weer hoor!!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNona, 17 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Ik plof lekker neer in mn stoel.. laptopje aan heerlijk even tijd maken voor vanalles en nog wat!

Kids slapen,paps gaat douchen... ik steek een sigaretje op en word heerlijk gekriebeld door een paar haartjes aan mn voeten....

:$:$:$:$ GEKRIEBELD DOOR HAARTJES AAN MN VOETEN?!?!?! :$:$:$:$

Het gekriebel houd op,de hond rent naar de bank en kijkt eronder en piept... ik sta op,ik denk z'n bal ligt eronder... bij dat ik naar de bank loop hoor ik tikkende nageltjes over het laminaat...:(

Ik ren naar boven... ER ZIT EEN MUIS ONDER DE BANK!!!,ik weer als een speer naar beneden om DE MUIS niet kwijt te raken,stel je voor!

Onderaan de trap kom ik tot stilstand.. ik kijk de kamer in... ik sta oog in oog met een fred! ik roep weer naar boven: er zit een fred.... in de bench!!

Lachend komt paps naar beneden... jij hebt fantasie zegt ie nog.... en maakt gelijk contact met FRED :D

Ondertussen liggen de FRED en de HOND gezellig samen in de bench.. ik sta boven op de bank en roep de hond uit de bench... hond eruit,FRED eruit FRED op de bank,IK eraf,Hond achter FRED aan..... leuk ze spelen! Hij is niet gemeen...

Ja daar gaat ie!
    pak hem! hij gaat weer naar de keuken!!

Paps steekt zn handen vooruit... FRED loopt er gewoon heen.... OW hij si TAM! Paps pakt m op en kan m gewoon aaien en knuffelen.... Nou dat maar even ind e bench weer,bench dicht...

Ik naar de buren, Zijn jullie eee fred kwijt?

FRED kwijt? wij hebben geen fred!

Verder niemand die we weten van een FRED mdus ik weer naar huis... Staat ie gek gewoon midden in de kamer met FRED te knuffelen :$

Toen maar even de oude cavia kooi gepakt en FRED erin gedaan.... bakje water erbij,bakje voedsel,beetje hooi,een handdoekje en een bal... Zo Fred vermaakt zich wel even..

aaitje hier aaitje daar... kroelen door het hooi... hij vind het geweldig!

Paps ondertussen AMIVEDI gebeld... vrouwtje kwm hier uit de wijk,zij langs huizen waarvan wetende dat ze fretten hebben hier in de buurt... nee geen FRED kwijt...

Na het wandelen van de HOND toch maar even de buurt in gelopen.. even hier vragen,even daar vragen en JAAAA eigenaresse gevonden!!:D:D

FERDINAND FRED is weer terug.... jammer dat ie zo stonk... hij was wel leuk namelijk :D

Bekijk bijlage 4574

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    HAhahahaha
    Lig dubbel hier ;)

Wat een verhaal, je zal je wel dood geschrokken zijn!

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha... dan sta je wel raar op te kijken. Ineens een Fred in je huis. Gelukkig heb je z'n eigenaresse gevonden, want... wat moet je met een fred?

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Fretten zijn best leuk,heb er in het verleden ook als eens gehad tijdens vakanties en weekendjes weg van een vriend van me,erg leuk... ze kunnen echt leuk spelen!!

maar Pfff wat stinken die dingen heej BLEGH!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hahaha Hilarisch!

6. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Brrrrrrrrrrrrrrr eng...! Ik zou waarschijnlijk de héle buurt bij elkaar gegilt hebben hoor... Hihi

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    :D:D:D Wat een verhaal! Ik lig in een deuk!
    Ik zou me echt rot geschrokken zijn.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    GEWELDIG! zoals je dat beschreven hebt.

Heb ervan genoten!

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    fretten hoeven niet te stinken.
    wij hadden ook een fret.
    en die ging vrij vaak mee onder de douche.
    dus dan stinken ze minder.
    fred de fret moest weg ivm de hond.
    ze konden niet samen zijn

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hahaha erg grappig :D
    je zal je idd wel rot zijn geschrokken ?

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wat bizar! dan sta je echt heel raar te kijken!!

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    My worst nightmare!! :D
    Ooit een vriendinnetje gehad die haar fret 'op me af stuurde'; sindsdien een vreselijke hekel aan die beesten. Ik denk dat ik de honkbalknuppel uit de gang zou hebben gehaald, en een einde aan Fred de Fret had gemaakt :)

14. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hahahaha , haartjes naast mijn voeten ... zou me rot geschrokken zijn mag je nog blij zijn dat ie tam was , die krengen kunnen bijten , brrrrr ....

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Owwww, wat schattig, ik vind fretjes zooooo leuk!!!! Maar wel bizar als je er ineens eentje vindt in je huis, haha! En ook heel goed dat je doorhad dat hij tam was en van iemand moest zijn!

Ik heb er namelijk weleens eentje gevonden bij een plas waar we in de zomer altijd gingen zwemmen. Hij lag daar een beetje zielig en ik wist niet wat voor beestje het was, ik dacht omdat hij daar in het wild lag dat het een bunzing was. Maar wel meegenomen naar huis om hem aan te laten sterken (toen was er ook nog geen mobiele telefoon, internet of dierenambulance, echt LANG geleden, haha!). Maar hij werd helemaal wakker toen hij eenmaal bij ons thuis was dus we hebben hem de volgende dag weer "terug gezet" bij de plas... Ik had er zo'n slecht gevoel over dus 's avonds weer terug: wassie dood... :( :x
    Ik had echt geen idee wat het voor beestje was en dat ze niet in het wild kunnen overleven en ik denk dat de eigenaar ook heeft gedacht dat hij wel in het wild kon overleven want fretten zijn veel werk omdat ze inderdaad veel gewassen moeten worden en ook moet je veel met ze spelen, ze uitlaten en aandacht geven, nog meer dan honden. Dus mensen zetten ze wel vaker uit in het wild waar ze niet overleven.

Tja, nu weet ik er wel wat meer van, maar helaas voor onze Fred te laat... :( Was dagenlang ontroostbaar omdat ik dat beestje had vermoord....

16. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    wahaa.. hillarisch!

Deel Deze Pagina