Hallo meiden. Mijn dochter heeft sinds een paar dagen rode vlekjes/bultjes op haar schaamlippen, ze geeft ook aan dat het pijnlijk is. Smeer er al een paar dagen sudocreme op omdat ik denk dat het luieruitslag is mede omdat ze ook zurige ontlasting heeft omdat ze met de kiezen bezig is. Hetgekke is dus dat het alleen op de schaamlippen zit. Wat denken jullie? Liefs Jet
Kan een schimmeltje zijn. Als je twijfelt, of als het niet minder wordt met de créme kan je even bij de huisarts langs, dan krijg je een zalfje mee.
Hier precies hetzelfde, bij ons was het een schimmeltje. Ook alleen schaamlipjes en niets op het kontje te zien! Heb denk ik een maand zelf aangekloot, dan leek het beter te worden met sudocreme (of al het andere wat ik heb geprobeerd) en poef, daar was het weer, werd er gek van. Mijn huisarts liet me iets zien wat duid op een schimmeltje: Als je eilandjes erom heen ziet is het vaak een schimmeltje. Een eilandje zijn rode vlekjes.
Ja van Sudocreme wordt de uitslag wel lichter, maar vanochtend heeft mijn man het vergeten en was het weer flink rood. Gister was de ingang bij haar vagina ook rood en nu niet, ik ga woensdagochtend even naar de HA. Want het zijn wel eilandjes! Bedankt voor jullie antwoorden!