Ik geloof dat ik maar even heel erg lief moet zijn voor marnatman , om leuke dingen te kunnen kopen en dus extra zakgeld te krijgen Sfeervolle huiskamer komt er aan hier
Zaterdag dagje duitsland geweest en natuurlijk leuke dingen gekocht voor op een schaal Er staan er twee op de tafel half gebakken Zondag naar het bos lijkt mooi weer te worden. Kon in dat winkeltje ook bladeren en dennenappels kopen maar erg prijzig 10 euro , nou daar ga ik de kou wel even voor door dacht ik zo .
Marnatman verleiden was niet nodig , kon ook niet was ongi en dat deed zeer niet normaal dit keer pff liep leeg . De foto s komen zeker als ik tevreden ben over het resultaat. Ik ga er rustig mee bezig ik moet dan vaak niks anders moeten doen. Want dan maak ik me druk om andere dingen .
Is idd ook erg leuk , waar haal ik die, mocht ik ze er in willen? Heb al weer inspiratie om met dit soort dingen bezig te houden . Nog meer meiden leuke creaties ?
dankzij dit topic heb ik nu ook zin om even crea te zijn en wat leuks in huis te zetten vanmiddag naar de Xenos! en morgenochtend maar even naar de Action want daar heb ik de auto voor nodig.. leuke dingen! zal mijn frutselwerkje ook showen zodra het staat
Het weer zit niet mee vandaag regen regen hier . even nog geen creatie van mijn kant. Wie wel een leuk stukje gemaakt vandaag ? Echt weer voor om iets te maken.
Waar moeten we dan zijn als het te verlopen/fietsen is , ga ik wel bij mijn s moeder uit de tuin halen.
En jij ziet me al lopen zeker boor ik bij jouw ben pff en dan nog terug en dan een schaal versieren . Ben al moe bij het idee Creaties meiden kom maar op , moet wat te doen hebben met deze naderende kou.