Weekend gaan we toch voor ons huis kijken dan kom ik vast ook bij xenos kijk dan wel even . Morgen onderweg naar mijn werk of terug ga ik maar een kijken of ik mooie bladeren zie lang de weg , want die vingers van mij jeuken enorm om wat leuks te maken .
Leuke creaties dames!! De boom hier voor het huis heeft nu ook prachtige bladeren. Zou hem zo kaal willen snoeien Heerlijk al die herfstspulletjes. Helaas heb ik hier zelf niets. Zie bij anderen altijd zo veel leuks. Zie ik het in de winkel dan begin ik te twijfelen. Moet altijd alles nog goedkoper... thanx mam voor de geërfde geenen
Stopcontact @ Heb je geen windlicht of een leuke schaal waar je je bladeren van je eigen boom op kan leggen met waxine lichtjes in het midden of kaarsen .
Het weekend lijkt het mooi weer te worden dus wij zijn in het bos te vinden. En bij xenos , de meiden die ook mooie schalen gaan maken , wel wat laten liggen voor mij he! hihi Wie nog leuke creaties ?
Helaas geeft onze druivenboom niet zo'n mooie bladeren. En de boom voor het huis heeft hele mooie bladeren, maar als ze afvallen zijn ze niet mooi meer. Dusss ondertussen naar de Intratuin geweest en 2 paddestoelhuisjes gekocht en nepblaadjes. Kost wel wat (de blaadjes trouwens maar 1,00 per pakje) maar dan heb ik voor volgend jaar ook nog Zal morgen eens een foto maken. Ben je al bij de xenos geweest?
Stopcontacht zie boven . Ga je niet het weekend in het bos bladeren zoeken? mooi weer voor . Ben benieuwt wat je gemaakt hebt .
Bekijk bijlage 280835 Simpel, met spulletjes uit het bos. Samen met de kleine jongen ff een rondje bos geweest en saampjes gezocht Inmiddels zitten er al meer herfstspulletjes in
In dit huis hebben we vitrage,in ons oude huis niet. daar maakte mijn dochter en ik hele kunstwerken op de vensterbank. met sinterklaas maakte we de zee met de stoomboot en kleine pietjes en n sint,met valentijn hartjes voor t raam,elk jaargetij kreeg een mooi werkstuk herfstblaadjes schilderen en denneappels zoeken en uitstallen voor het raam en er kwam op de koffietafel een matchend stuk bij. Wel weer leuk om te doen! Heb zo'n grote lege koffietafel nu. ik blijf lekker meespieken
Mamv12 @ Erg leuk stukje , zondag gaan we echt naar het bos heerlijk weer voor . Nog meer creaties meiden ?
ja klopt, eind juni ook. Dit schip zou begin sept moeten varen en nu hebben ze het over dec + ze komen andere afspraken ook niet na, lopen laatste tijd moeilijk te doen over elk dingetje wat iets anders gaat dan hun willen. Te veel ergenispunten voor ons om hier te blijven. En we gaan nu toch weer in loondienst (gaan met ander personeel varen, eigenaar zit aan de wal). Nu kunnen/moeten we maandag laden en gaan dan iets achter Wenen lossen en dan in de buurt van Budapest weer laden, begin dec pas weer in NL edit: en voor mij ook niet geheel onbelangrijk: krijg nu supermooie woning! Schip is pas een jaar oud dus alles ook nog nieuw!
euh ik denk op zolder weet zo niet eens waar de schaal staat weekend beter weer hopenlijk dan op zoek naar........... 5 kilo kastanjes zijn inmiddels wel gezocht.
brr niks voor mij om zo te leven maar je ziet wel veel van andere landen. sucses ermee en wens jullie een behouden vaart.
Achter ons in het bos geweest of eerder er langs gelopen . Was erg nat en had een te goede broek aan en geen laarzen. Maar weer naar huis want het was ook geen weer om verder te fietsen. ging ik later post weg brengen heb ik toch nog wat bladeren bij de brievenbus weg gepakt + mos bij ons voor de deur. kom thuis zegt manlief waar heb je dat weg ? ow kon het niet laten. Maar de schaal is nog niet naar me zin en niet af. volgende week beloof ik dat ik een foto heb. Wie al wel wat leuks gemaakt ?
Leuk topic. Ik hoop op meer foto's. Vind mezelf dus echt niet creatief!! Dus hoop hier wat inspiratie op te kunnen doen.
Op naar de action lief lief Marnatje van me. Mos kopen in zo'n zak, denneappels int bos zoeken. En bij de action hebben ze coole windlichten. Als Benjmain zo eens wil slapen maak ik een foto zet ik die op de peecee (nee heb geen eifoon haha) en dan kan je mijn creatie zien! xxx
Live lieve beautevilletje @ Die wintlicht blijk ik te hebben. Ben nu dus met de schaal bezig hihi. Action al geweest die hadden helemaal niks ! Xenos mis donderdag even heen mis dat die wat hebben. Mos ligt hier bij ons voor de deur Ben benieuwt wat je gemaakt heb , mijne nog niet klaar . Wel al 1 met schelpen ook erg leuk om die te zoeken voelde me net een kleuter Maar zet ze beide samen op de foto . Mis vind ik morgen nog wel iets na mijn werk. En mijn ouders hebben mis nog wat op de camping gevonden. Ik krijg wel wat ik wil duurt alleen even
jaaaaaaaaaaaaaa schaal gevonden, helemaal happy nu nog opmaken heb al mos, kastanjes en takjes met hele kleine appeltjes eraan.